Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Ron2011

Google earth doet niks meer

Aanbevolen berichten

Verwijder Google Earth met Revo Uninstaller (klik er op).

Nadien schoon je je systeem op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Je kan Google Earth hier opnieuw downloaden en herinstalleren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Bedankt, het is geluk alleen door mijn stomme fout heb ik Google Chrome erop gezet en verwijderd en weer doen alle links het weer niet van de mails. Kan ik daar weer meer beginnen, voor de derde keer alweer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dan zou ik een herstelpunt terugplaatsen van voor de herinstallatie van Google Earth...gaat vlotter gaan dan recht te trekken wat Chrome heeft scheef geduwd...:dong:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Ik heb het geprobeerd, het ging al snel niet goed, omdat .html en .shtml ontbraken, de andere heb ik wel veranderd, maar tot mijn verbazig deden de links het weer ineens, zonder zelfs de grote zip bestanden te gebruiken.

post-27801-1417704652,7765_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.989
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Ulrich Bns
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door MasterMouse
        Ik heb voor mijn dochter een Google account gemaakt voor op de Tablet. Nu kwam ik erachter dat ze daardoor niet meer op youtube kon. Heb haar google account verwijderd. Nu is haar tablet vergrendeld. Ze vragen om een code van de ouder. Ik heb nooit een code ingesteld. Ik kan haar google account niet online herstellen. Via Family link lukt het ook niet omdat haar account niet meer bestaat.. dus kom er niet meer in. Dus de Tablet blijft vergrendeld.

• Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.