Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Leo50

Verwijderen Rulers uit Outlook 2003

Aanbevolen berichten

Na het probleem niet starten van outlook 2003, is nu het volgende probleem ontstaan.

Ik kan de rulers in Outlook 2003 niet meer verwijderen. Ik heb al geprobeerd Outlook te starten met de volgende toevoeging C:\Outlook.exe/cleanrules maar dat had geen effect.

En het weggooien van de Rulres gaat ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk niet juist wat je probleem is en vond enkel onderstaande terug, link handelt over Office 2007.

Turn on or off the ruler when composing an email message - Outlook - Office.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Clarkie,

Als je perongeluk een dubbele ruler hebt aanmemaakt, kan ik deze niet verwijderen.

Niet met Delete maar ook niet met verwijder ruler, ook bovenstaande lukt niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.980
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Baasje432
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door joska
        Sinds kort is het moeilijk om een zin te kopieren, selecteren lukt niet wat ik wil. Kan soms geen woord selecteren, of soms alleen meer selecteren. 

Net foto´s over geplaatst van de ene naar diverse mappen, normaal kan ik ze pakken met de cursor, nu wordt direct geopend.

Op website moet ik 1 keer klikken, en gaat het meerdere keren.

Documenten over plaatsen in diverse mappen, een drama, de documenten worden geopend, wat niet de bedoeling is.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door spike666
        Hallo,

Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
        In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 
        Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
        Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
        Probleem dus.

Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 
        Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?

• Door pmaris
        Hallo,
        ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
        Met vriendelijke groeten,
        Paul

• Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.