Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Siggy

win7 ziet printer niet

Aanbevolen berichten

haloo ik ben siggy

ik heb een printer van hp de laserjet 4000 geinstallt in win 7. als ik een dokument open kan ik hem ook printen, helaas kan ik hem niet terugvinden in apparatenbeheer om aanpassingen te doen voor netwerk

heeeelp please:hmmmm::hmmmm:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo Siggy,

Printers staan in Configuratiescherm\Hardware en geluiden\ Apparaten en Printers.

Je vindt de printers ook rechtstreeks onder Start, Aparaten en printers.

Daar kan je jou printer selecteren en kiezen voor Eigenschappen.

Beerke10

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

dat is nu net het probleem hij staat daar niet in, geen icoontje van de printer wel pc/muis/toetsenboord en

beeldscherm phuuuuuu

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Als je in configuratiescherm bent zie je dan onder hardware en geluiden apparaten en printers weergeven?

Klik erop.

post-23245-1417704724,3217_thumb.jpg

Dan zie je alle aanwezige printers.

post-23245-1417704724,3578_thumb.jpg

Heb je ook de drivers geïnstalleerd of enkel de printer aangesloten en Windows herkende de printer?

aangepast door clarkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

apparaten en printers weergeven snap ik maar daar staat niks in geen printer maar toch kan ik een worddokument printen DAT ICOONTJE VAN DE PRINTER IS WEG dus kan ik niet naar de eigenschappen om de printer te deelen

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Als je bijvoorbeeld WORD opent of kladblok en je kiest daar voor afdrukken vindt je dan de printer terug?

Eventueel het menu openen via het neerwaarts gericht pijltje.

post-23245-1417704725,132_thumb.png

Ook via start moet je toch bij alle programma's iets terug vinden van geïnstalleerde software van je printer????

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

deze oplossing werkt nu kan ik in de eigenschappen komen om de nodige veranderingen door te voeren

VAN HARTE BEDANKT VOOR DE GEDAANDE MOEITE EN MEEDENKEN

GROET SIGGY

:adore::adore::adore::adore::adore::adore:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.250
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      meslu
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door RuudvanDoorn
        Ik heb dit nog steeds niet gevonden. 
        Ik heb een brief voor de klanten van mijn webshop maatjemeer.nl .
        Nu heb ik op pagina 1 de brief. 
        Op pagina 2 allerlei variabelen die klantafhankelijk worden ingevuld.
        Hoe kan ik permanent instellen dat bij het afdrukken alleen de eerste pagina wordt afgedrukt.
        En ja! Ik begrijp dat ik dat kan aangeven bij de printerdialoog.
        Maar ik wil er niet om hoeven 'denken'.  Gewoon ctrl P en printen maar.
        Het document zelf moet dus aangeven wat geprint moet worden.
        Iemand een idee of oplossing? 
        Misschien is het erg simpel, maar ik krijg het niet gegoogeld
        Bedankt alvast voor de gedane moeite.

Ruud van Doorn
        www.maatjemeer.nl 
      • Door ladydee
        Ik wil graag mijn Rem bestanden kunnen openen, weet iemand een  online oplossing, of het bestand via computer te bewerken?
        Fotos staan op mijn computer. 

• Door druppeltje
        Ik heb een Samsung kleuren all in one laserprinter model CLX 3175.
        Deze is niet meer leverbaar.
        Vlak voordat de print de printer verlaat, blijft het papier hangen.
        Het even openen en sluiten van de achterklep is voldoende om de print door te laten, maar deze is dan al niet meer te gebruiken ( dwarsstreep met alle kleuren van de toners erop en licht gevouwen op 3 plekken.
        Omdat ik als mogelijke oorzaak dacht aan een oververhitte en daardoor kapotte exit fotocel heb ik deze vervangen, maar daarmee is het probleem niet opgelost.
        Heeft iemand een idee ?
      • Door Phoenixjes
        Beste, Ik wil een pc samenstellen maar weet niet of deze onderdelen op elkaar passen.
          https://www.amazon.de/CiT-PC-Gaming-Gehäuse-wasserkühlend-kostengünstige-Konstruktion/dp/B07BFFDWY7/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1547927054&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=pc+case+full+tower&dpPl=1&dpID=51GWh0rPLQL&ref=plSrch
          https://www.amazon.de/MSI-B450-AC-DisplayPort-Mainboard/dp/B07FP11742
          https://www.amazon.de/MSI-Grafikkarte-DL-DVI-D-Afterburner-4K-optimiert/dp/B01MG15R5T/ref=mp_s_a_1_5?ie=UTF8&qid=1547832451&sr=8-5&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=grafische+kaart+kopen&dpPl=1&dpID=51Th-4XwPmL&ref=plSrch
          https://www.coolblue.be/nl/product/778750/amd-ryzen-5-1600.html#full-page-specifications
          https://m.alternate.be/Thermaltake/Smart-RGB-700W-700-Watt-voeding/html/product/1369651?gclid=EAIaIQobChMIkbqmrqr63wIVD9-yCh3WZAazEAQYBSABEgLwPPD_BwE&ad_id=%7Bcreative%7D&articleId=1369651&s2m_campaign=DEACTIVATED&channel_code=544&s2m_product_id=TN7T43&utm_source=adwords-shopping
          Zouden deze passen?
          Met vriendelijke groeten
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.