Ga naar inhoud

ITunes & ubuntu ,15€ weggegooid denk ik


Aanbevolen berichten

Nu wil ik na 30 j eens wat officieel muziek kopen.:D Je zou eerst die itunes moeten installeren.Daar wringt het al,onbetrouwbare software wordt er gemeld.

Ik weet niet hoe je bij You Tube muziek kunt krijgen.Meerdere versies,goede en minder goede kwaliteiten.Ik ga daar dikwijls mijn popcorn oldies zoeken.Een ganse avond als het moet.Ik heb al wat topics gelezen bij Ubuntu.Niks wat mijn vraag beantwoord"met Itunes kaart 15€ wat muziek downloaden naar mijn ubuntu laptop".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de petitie gaan tekenen van ITunes voor Linux.Nr 24583 was ik.Wat mij opviel is dat al de vorigen de 2 vragen in het rood aangeduid hebben met no .Na 1O minuten was mijn yes yes nog niet aangekomen."There 's maybe a problem" en weg was het petititieblad.

Nu denk ik dat ik met mijn ITunes 15€ terecht kan in de boekerij hier in 't dorp.Men heeft daar MS op de pc 's.De receptie wist geen antwoord op mijn ITunes-gebruik.(kam men op een stick downloaden of moet dat een ipod zijn?)

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

De software Itunes is niet beschikbaar voor Ubuntu. Je zou het eventueel kunnen proberen met Wine, maar dat heb ik nog niet kunnen testen. De kans dat het werkt is volgens mij ook klein.

Maar dat belet je natuurlijk niet om die 15 euro toch te besteden. Heb je geen Windows pc ter beschikking waarop je Itunes wel kan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de PC-verantwoordelijk dame v/d de bieb kun je ITunes installeren en muziekjes naar je stick downloaden.:tomato: Ik ga nu mijn lijstje samenstellen zodat ik daar weer niet uren zit te kiezen.

Ubuntu is mooi en met programs met full option.Wil ik IT blijven volgen zal ik toch moeten uitkijken naar W7,mss met beide systemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bieb is een netwerk.De download van ITunes gaat dan niet.

Stillaan ga ik Ubuntu toch adieu zeggen.Ik had de stick leeg gemaakt,alles stond er nog op.Mss is deleten kopieren dan ipv knippen naar de prullenbak.Men kan verschillende bestanden openen en slepen.Wat ik momenteel leer,W7 bevalt me beter.

Dus ITunes werkt enkel op je eigen pc of laptop.Het ITunes kaartje ligt hier nog.De klasgenoten wilden het ook niet hebben.Wanneer is de vervaldatum?:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschik je thuis echt niet over een computer met Windows? Zoek anders eens een kennis die Itunes op zijn pc heeft staan. Op deze manier kan je de credits toch nog gebruiken.

Dat je in de bibliotheek geen Itunes, of eender welke software, mag installeren is natuurlijk gedaan uit veiligheidsoverwegingen. Anders zou iedereen zijn geliefde programma's beginnen installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.