Ga naar inhoud

de toetsen van mijn dell-inspiron mini corresponderen niet.


Aanbevolen berichten

letters zijn goed maar de rest lijkt het systeem van een pc-toetsenbord te gebruiken.

bv. @ staat op het toetsenbord voor de reeks cijfertoetsen ,maar produceert `

caps 2 produceert @, terwijl er " op de toets van 2 staat.

hoe breng ik de boel met elkaar in overeenstemming zodat ik ook eens een tekst met leestekens

kan schrijven zonder het hele toetsenbord te proberen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je woont in Nederland en je hebt een qwerty toetsenbord?

Hoe zijn de landinstellingen bij jouw PC?

Ga via start-> configuratiescherm naar Land en taal.

Daar ga je naar toetsenborden en talen.

Klik op toetsenborden wijzigen.

Kijk de instelllingen na of ze op Nederlands (Nederland)-Verenigde staten (internationaal) staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Dag dutch,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Welkom op PC Helpforum

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.073
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.
       
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Stefan77
      Beste,
       
      Bij het aanmeldscherm krijg ik steeds een qwerty toetsenbord.
      dit niettegenstaande ik via het configuratiescherm  / land-regio - tabblad beheer - instellingen kopieren al enkele malen het vinkje "de huidige instellingen kopieren naar aanmeldingsscherm en systeemaccounts aangevinkt + OK geklikt
      als ik dan nogmaals in instellingen kopieren test staat alles correct; doch bij het heropstarten staat terug die duivelse qwerty indeling als standaard.
      hoe kom ik hier vanaf?
    • Door rco
      Hallo,
       
      Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 
       
      Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 
      Ik heb eveneens een HP Probook 650. 
      Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 
      Niet echt handig dus. 
      Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 
      Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 
      Eveneens niet echt handig. 
      Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 
       
      Iemand een goed alternatief? 
       
    • Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...