Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Klein pierke

bestanden overbrengen

Aanbevolen berichten

Indien je hebt over eigen bestanden zoals muziek, foto's, documenten.. dat kan gewoon vanuit de verkenner.

Je sleept het bestand van je C naar je D (of in een map op de D).

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dag Klein pierke,

Is het overzetten van de bestanden gelukt?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Dag Klein pierke,

Nee het is niet gelukt en heb daar ook niet veel verstand van.Nu heb ik nog een veel (groter) voor mij toch probleem.Ik heb een troijaans paard op mijn p c en weet ook niet wat daar mee aan te vangen Het is van de Duitse bundes polizei en je moet 100€ betalen om er het af te halen .Nog thans zit Micro soft essential op de pc en heb nu ook AVG free opgeplaatst door iemand anders aanraden ,reg claen ,en ccclaen,maar ik zie konstant op de pc het vakje onderaan op veren pc opschonen.Het is een heel hevige storing .Kan iemand mij helpen omdat te verwijderen of moet je daarvoor naar de technieker?

MVG klein pierke

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Kan iemand mij helpen omdat te verwijderen of moet je daarvoor naar de technieker?

Daarvoor open je best hier een nieuw topic.

Wat betreft het verplaatsen van de bestanden / mappen : neem deze tip eens door.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Probleem van Bundespolizei wordt HIER behandeld ! We sluiten dit topic dan ook af en gaan verder in het andere topic van deze forumgebruiker om eerst de besmetting op te lossen. Indien nodig kunnen we later terug aan de slag i.v.m. het overzetten van bestanden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.240
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Bird1973
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Phoenixjes
        Beste, Ik wil een pc samenstellen maar weet niet of deze onderdelen op elkaar passen.
          https://www.amazon.de/CiT-PC-Gaming-Gehäuse-wasserkühlend-kostengünstige-Konstruktion/dp/B07BFFDWY7/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1547927054&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=pc+case+full+tower&dpPl=1&dpID=51GWh0rPLQL&ref=plSrch
          https://www.amazon.de/MSI-B450-AC-DisplayPort-Mainboard/dp/B07FP11742
          https://www.amazon.de/MSI-Grafikkarte-DL-DVI-D-Afterburner-4K-optimiert/dp/B01MG15R5T/ref=mp_s_a_1_5?ie=UTF8&qid=1547832451&sr=8-5&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=grafische+kaart+kopen&dpPl=1&dpID=51Th-4XwPmL&ref=plSrch
          https://www.coolblue.be/nl/product/778750/amd-ryzen-5-1600.html#full-page-specifications
          https://m.alternate.be/Thermaltake/Smart-RGB-700W-700-Watt-voeding/html/product/1369651?gclid=EAIaIQobChMIkbqmrqr63wIVD9-yCh3WZAazEAQYBSABEgLwPPD_BwE&ad_id=%7Bcreative%7D&articleId=1369651&s2m_campaign=DEACTIVATED&channel_code=544&s2m_product_id=TN7T43&utm_source=adwords-shopping
          Zouden deze passen?
          Met vriendelijke groeten
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door Cristiane van der Werf
        Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik vraag me af of iemand mij kan helpen en weet of het mogelijk is het werkgeheugen van mijn Lenovo tablet uit te breiden.
        De tablet heeft 1 GB aan RAM en voor zo weinig geheugen vind ik het toch best een goede tablet. Echter ben ik gewoon nieuwsgierig of dit mogelijk is. Ik heb eerst uitgebreid het internet doorzocht maar kon helaas niets vinden dat mijn vraag beantwoord.

Groetjes,
        Cristiane 
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.