Ga naar inhoud

Pc loopt regelmatig vast.


black85

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Graag gedaan. Alleen jammer dat we het niet konden oplossen :sad

Als je kiest voor een herstel naar de fabrieksinstellingen en je hebt daarbij hulp nodig, kan je gewoon in deze discussie verder gaan.

Als je kiest voor de hersteller, laat dan maar weten wat die er mee gedaan heeft.

Eigenlijk is er nog een derde optie: een nieuwe pc maar we willen je niet op kosten jagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, de fabrieksinstellingen is gewoon terug hoe ik hem gekocht had dan? Met de programma's die er toen opstonden? Een nieuwe kopen is een optie, maar 85% van de tijd werkt hij eigenlijk heel goed en nog altijd snel. Alleen dat hij dagelijks wel enkele keren eens blijft hangen. Daarmee dat ik voorlopig nog niet van plan ben een nieuwe te kopen.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo, nadat de computer na de fabrieksinstellingen niet beter werkte,heb ik de pc naar een pc-winkel gebracht. Ze hebben hem 2 dagen getest op alles wat ze konden, en gekeken of er hardware niet meer correct werkte of defect was, maar ze hebben niets gevonden. Nog steeds loopt de pc regelmatig vast maar de laatste dagen openen bepaalde sites zelfs nog veel moeilijker. Enige optie die er dan nog rest is een nieuwe pc kopen denk ik. Toch bedankt voor alle hulp aan iedereen die geholpen heeft ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze vonden niets abnormaals, pc functioneerde normaal volgens hun. Ze hebben alles getest en ook een stresstest uitgevoerd, hierbij was alles in orde. Toen ik de pc terug aansloot bij thuiskomst, begon hetzelfde liedje alweer na een 10-tal minuten. Ik stond er eigenlijk echt van te kijken, dat ze niets gevonden hadden eerlijk gezegd. Het moet toch ergens aan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze in de winkel getest terwijl de pc met het netwerk verbonden was of als "stand alone"?

Als er geen probleem was in de winkel (met netwerk verbonden) en bij jou thuis wel, zou het probleem in je netwerk of in de netwerk configuratie van de pc kunnen zitten.

Heb je nog andere pc's in huis?

Hebben die ook problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden ook getest als hij met netwerk verbonden was. Ik heb nog een andere pc in huis, en hier geen problemen. Ik heb ook al eens gedacht in die richting en de netwerkadapters verwisseld, maar geen verschil. Als het iets met het netwerk of de netwerk configuratie is; kan het dan zijn dat de pc de helft van de tijd, perfect normaal werkt en de andere helft van de tijd blijft blijft hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nemen we een andere schop en kijken wat we daarmee kunnen bovenspitten :-)

Ga naar start en typ event in het zoekvak.

Klik op het bovenste resultaat.

Open het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.

Bij geregistreerd selecteer je de afgelopen 7 dagen en bij niveau vink je kritiek en fout aan. Klik op OK.

Selecteer alle gebeurtenissen

Klik nu onderaan in de kolom acties op geselecteerde gebeurtenissen opslaan.

Bepaal de lokatie en geef een naam om het bestand op te slaan.

Bij opslaan als selecteer je tekst (door tabs gescheiden) (.txt)

Doe dan hetzelfde voor het logboek toepassingen.

Voeg die 2 bestanden toe in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.