Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

ja dat is het

ik kan niet vlot typen en ik zoek mijn letters in feite alfabetisch

het zou vlotter kunnen op een alfabetische

dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast xXMXHXx

WOW dat is snel je vraag staat gelijk tussen Google zoek Resultaten :D

post-17418-1417704814,6383_thumb.jpg

alfabetisch toetsenborden moet je special laten bestellen of zou ik toch even naar een computer zaak gaan voor info of hun kunnen je daarmee veder helpen ze verkopen ze niet online zo ver ik weet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast xXMXHXx

Maar amazon is toch een buitenlandse Site stegisoft dan kost het hem 2x zo veel niet echt handig misschien is dat type toetsenbord ergens in Nederland verkrijgbaar zo als op marktplaats Bijvoorbeeld.

Of simpel gezegd pak een platte schroeven draaier en pop elke letter er uit en maak van je standaard toetsenbord een alfabetisch toetsenbord (geen aanrader tenzij je een 2x oude heb liggen voor test ect. ) xD

Groetjes xXMXHXx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.942
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Juuls
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Phoenixjes
        Beste, Ik wil een pc samenstellen maar weet niet of deze onderdelen op elkaar passen.
          https://www.amazon.de/CiT-PC-Gaming-Gehäuse-wasserkühlend-kostengünstige-Konstruktion/dp/B07BFFDWY7/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1547927054&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=pc+case+full+tower&dpPl=1&dpID=51GWh0rPLQL&ref=plSrch
          https://www.amazon.de/MSI-B450-AC-DisplayPort-Mainboard/dp/B07FP11742
          https://www.amazon.de/MSI-Grafikkarte-DL-DVI-D-Afterburner-4K-optimiert/dp/B01MG15R5T/ref=mp_s_a_1_5?ie=UTF8&qid=1547832451&sr=8-5&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=grafische+kaart+kopen&dpPl=1&dpID=51Th-4XwPmL&ref=plSrch
          https://www.coolblue.be/nl/product/778750/amd-ryzen-5-1600.html#full-page-specifications
          https://m.alternate.be/Thermaltake/Smart-RGB-700W-700-Watt-voeding/html/product/1369651?gclid=EAIaIQobChMIkbqmrqr63wIVD9-yCh3WZAazEAQYBSABEgLwPPD_BwE&ad_id=%7Bcreative%7D&articleId=1369651&s2m_campaign=DEACTIVATED&channel_code=544&s2m_product_id=TN7T43&utm_source=adwords-shopping
          Zouden deze passen?
          Met vriendelijke groeten
      • Door Roybinhoed
        Goedemiddag,

Sinds afgelopen maandag speel ik mijn games (rainbow six siege, fortnite en World of Tanks) met een veel lagere fps. Eerst dacht ik dat mijn laptop (acer aspire vx5-591g nitro) door een Windows update overal mijn intel grafische kaart op in had gesteld, maar na wat controles bleek dit niet het geval. ik heb de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geïnstalleerd. heeft niet geholpen. Vervolgens opnieuw geïnstalleerd maar dan via een schone installatie, weer niks. ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling en er vervolgens een game weer op geprobeerd te runnen. nog steeds 20 fps ipv 60 fps. Ook nog even gekeken in de Nvidia configuratie scherm maar daar was ook niks raars. Ik heb het gevoel dat mijn laptop de intel grafische kaart pakt maar dat kan ik nergens terug vinden. 

Ik heb het gevoel alsof ik iets doms over het hoofd zie maar ik kan mij niks meer bedenken.

Heeft één van jullie misschien een idee?
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door Robbe Delarbre
        Hallo

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste computer gebouwd. Ik heb een bluetooth toetsenbord dat ik wil gebruiken en dit werkt perfect in windows. 
        Maar als ik de pc opstart dan krijg ik eerst een error 'NO KEYBOARD DETECTED' omdat bluetooth dan nog niet werkt. Mijn toetsenbord hoeft niet te werken in de BIOS ik weet dat dit niet mogelijk is, hier heb ik een ander toetsenbord voor. Maar ik hoef niet telkens die error te zien want hierdoor start mijn computer trager op en dit is gewoon niet mooi. Weet er iemand hoe ik deze error kan afzetten of omzijlen. Ik kan mijn ander bedraad toetsenbord aan de computer hangen en dan is de error weg maar ik laat dat toetsenbord liever in de kast liggen.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
      • Gast
        Door Gast
        Hallo, ik zoek een goede gamepc waar ik alle mooie games op hoge resolutie kan spelen. Zouden jullie voor mij een samenstelling kunnen maken. Ik heb er geen verstand van.
        Ik heb de vragen hieronder beantwoord:
        Waarvoor heb ik een PC nodig? - Ik wil graag een gamepc om de mooiste games op te kunnen spelen. Wat is mijn budget? - Mijn budget is rond de €1100,- Een merkcomputer of een samenstelling? - Wat het beste is. Zelf denk ik aan een samenstelling. Ga ik overklokken? - Ligt eraan wat u aanraad Ga ik later upgraden? - Ja denk het wel. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Als het kan een bluetooth apparaat ofzo erbij zodat ik ook via mijn headset met de pc kan verbinden (draadloos) Ga ik zelf assembleren? - Zelf geen verstand van, dus laat het lekker aan experts over. Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 8.1 Ga ik zelf installeren? - Maakt niet uit. Tenzij het duurder is. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nee. Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee. Heb ik specifieke wensen? - Een mooie pc kast die niet te duur is. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Nee. Met vriendelijke groet,

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.