Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.005
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    AG Thanks for your help
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Mike9090
      Er is sinds kort een nieuw programma van microsoft office wat microsoft teams heet. Ik wist niet wat het was maar het blijkt een sneller alternatief voor emails schrijven of gewoon contact in het algemeen. Ik vind emails schrijven met de email app of met microsoft teams niet fijn en ik kan de ruimte goed gebruiken maar elke keer als ik mijn pc opstart als hij uit staat download hij teams opnieuw. 
    • Door ricje20
      Heya,

Sinds ongeveer 2 dagen krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart, en af en toe random tussendoor de volgende error popup
      (picture 1)

Ik zie dat het ergens in het programma Action! zit maar ik zou niet weten waarom.. het programma lijkt gewoon normaal te werken. (het is een screen recording programma). Ik wil het liever niet opnieuw installeren omdat ik dan weer allemaal instellingen kwijt ben.
      ik heb al een beetje gegoogled en ergens een repair van een programma geprobeerd maar dat heeft het niet opgelost.

Groetjes,

Ricje20 (Taurusfire)

• Door embroiderit
      De laptop van mijn dochter is hersteld en bleek gewoon vol malware edm te zitten.  Ze kent niets van computers en gebruikt hem enkel voor facebook en dergelijke.
      Welke (gratis) bescherming raden jullie aan? Zelf heb ik AVG free... volstaat dit?
      Alvast heel hartelijk dank.
    • Door redcap
      Had eerder gemeld dat probleem verholpen was.
      heb het verkeerd begrepen:
      het gaat om het volgende:
      heb bij programma’s op het balkje gedrukt met tekst:
      windows essentials 2012 van Microsoft Corp. 5,54 MB 16.4.3528.0331 update datum: 11-6-2018
      kon verwijderen,wijzigen en herstellen. In veronderstelling dat ik de update verwijderde , heb ik
      kennelijk het hele programma met mail gewist. Nu dus de gebakken peren😝

• Door AsusVPN
      Heb een Asus router (met VPN optie) die ik wil koppelen aan de door de internetprovider geleverde router om de VPN functionaliteit te gaan gebruiken. Hierbij wil ik de door de internetprovider geleverde router als 'hoofd-router' gebruiken.  De DHCP functie wil ik via de hoofd-router laten verlopen.  Dus hoe bereik ik dat ik de tweede Asus router vanaf buiten kan benaderen, verder wil ik deze wifi router gebruiken voor beter wifi ontvangst.

EX-IP = Extern IP adres xx.xx.xx.xxx
      HR = door de internetprovider geleverde router (eerste router)
      AR =  Asus router (tweede router)

Schematisch:  Internet -> EX-IP -> HR -> AR(VPN)

Welke stappen moet ik uitvoeren?

• Nieuwe aanmaken...