Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hey,

Al sinds lange tijd hapert het geluid in windows 7. Eender wat ik doe. Via site of cd. Niet constant er zijn ook momenten dat het doed gaat....iemand een idee??

thx,

Minimexx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Er zijn een aantal dingen die je kunt testen. Probeer bijvoorbeeld meerdere programma's en bestands formaten. Een filmpje op internet maar ook een lokaal bestand met een lokaal programma. Een dvd film met Windows Media Player is een van de vele mogelijkheden.

Hapert het bij ze allemaal?

Je kunt ook je luidsprekerconfiguratie controleren en testen met onderstaande stappen.

1 Open audioapparaten en geluidsthema's door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, op Configuratiescherm, op Hardware en geluiden en vervolgens op Geluid.

2 Selecteer op het tabblad Afspelen het apparaat dat je wilt testen en klik op Configureren.

3 Selecteer je luidsprekerconfiguratie en klik vervolgens op testen.

Hapert het geluid hiermee ook?

Je kunt overwegen het stuurprogramma voor de geluidskaart opnieuw te installeren. Deze driver kun je normaal gesproken vinden op de site van de fabrikant. In jouw geval op de Dell site.

Voor de Windows 7 probleem oplosser kun je de onderstaande link gebruiken.

De probleemoplosser voor het afspelen van geluid openen

aangepast door MicrosoftHelpt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Bedankt voor de info. Maar ik krijfg de info dat het probleem niet kan worden opgelost. Voor in te loggen op dell denk ik dat ik paswoord nodig heb? Dat heb ik momenteel niet. Luister nu muziek en was superslecht. Nu iets beter.....

Hoe langer de pc opstaat hoe minder hapering...Ik zoek alvast voort en nog eens bedankt voor de pogingen dit op te lossen;)à

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.985
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Agnes Bouwen
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door joska
        Sinds kort is het moeilijk om een zin te kopieren, selecteren lukt niet wat ik wil. Kan soms geen woord selecteren, of soms alleen meer selecteren. 

Net foto´s over geplaatst van de ene naar diverse mappen, normaal kan ik ze pakken met de cursor, nu wordt direct geopend.

Op website moet ik 1 keer klikken, en gaat het meerdere keren.

Documenten over plaatsen in diverse mappen, een drama, de documenten worden geopend, wat niet de bedoeling is.
      • Door Mike9090
        Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 
      • Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door Mike9090
        Ik had al eerder dit probleem en toen had ik ook een post gemaakt en toen moest ik naar apparaatbeheer en dan mijn geluidsapparaten verwijderen. Dan als ik mijn laptop opnieuw opstartte had ik weer geluid omdat hij die apparaten opnieuw installeerde. Ik heb dit nu al 10 keer gedaan maar het werkt niet meer. In mijn volume mixer staat alles op honderd en niks is gemute. Het groene balkje voor het geluid komt ook helemaal omhoog maar ik hoor niks. 
      • Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.