Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.067
    • Meeste online
      1.622

Nieuwste lid
    bamboebeertje
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door Roybinhoed
      Goedemiddag,

Sinds afgelopen maandag speel ik mijn games (rainbow six siege, fortnite en World of Tanks) met een veel lagere fps. Eerst dacht ik dat mijn laptop (acer aspire vx5-591g nitro) door een Windows update overal mijn intel grafische kaart op in had gesteld, maar na wat controles bleek dit niet het geval. ik heb de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geïnstalleerd. heeft niet geholpen. Vervolgens opnieuw geïnstalleerd maar dan via een schone installatie, weer niks. ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling en er vervolgens een game weer op geprobeerd te runnen. nog steeds 20 fps ipv 60 fps. Ook nog even gekeken in de Nvidia configuratie scherm maar daar was ook niks raars. Ik heb het gevoel dat mijn laptop de intel grafische kaart pakt maar dat kan ik nergens terug vinden. 

Ik heb het gevoel alsof ik iets doms over het hoofd zie maar ik kan mij niks meer bedenken.

Heeft één van jullie misschien een idee?
    • Door Kelly6695
      Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    • Door Patjera
      Ik heb een Samsung laptop die geüpdatet is naar Windows 10. ( model NP550P7C-SO2BE) Vroeger stond er Windows 7 op.  Tot de vorige grote update is het altijd goed gelukt om te updaten.  Toen de laatste nieuwe versie in april uitkwam heb ik niet gewacht tot hij aangeboden werd, maar wou hem binnenhalen via Windows 10update assistent.  Na herhaalde pogingen mislukte dit telkens en besloot dan toch nog maar wat te wachten.  Intussen zijn we enkele maanden verder.  Omdat hij nog steeds niet werd aangeboden via Windows update besloot ik het nog maar eens te proberen.  ook deze keer lukte het niet. Verschillende forums geraadpleegd en probeerde uiteindelijk opnieuw met mediacreation tool 1803. Ik heb dit op beide manieren geprobeerd (direct on line en via een gedownload isofile) maar nog steeds geen succes.  wel ging de update verder dan tevoren met de windows10 update assistent. Bij deze startte de computer opnieuw op na 30 %, maar bleef dan steken.(een draaiend rondje dat stopte met draaien) Bij het mediacreationtool ging het tot 100 %, maar bleef het na heropstart eveneens steken en de computer herstelde zich ook hier tot de toestand voor de installatie. Na de heropstart kwam er een scherm dat aangaf dat er een probleem is in de first bootfase.  Iemand een idee hoe ik het moet oplossen om die nieuwe versie er op te krijgen...of wacht ik beter gewoon tot er weer een andere versie uitkomt en zie wat die doet.  Ik krijg voor mijn build 1709 nog wel steeds update"s die ik wel kan installeren.

• Door kunoke
      Dag iedereen, Ik ben bezig met een minecraft server DragonCraft. Alleen ik heb geen logo kan iemand me helpen met een logo.
      Graag zou ik er een geanimeerde enderdrgagon in willen: 

Wat er op zou moeten komen is ergens (in een kader,..) DragonCraft.
      Kan iemand me hierbij helpen?
      Alvast bedankt,
      Met vriendelijke groet,
      Kuno Claes
      P.s tegen 25 juli gaat de server open op het ip: mc.dragoncraft.nl!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.