Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Log in om dit te volgen  
Teunissen

Binnenkomende email met witte tekst, onleesbaar

    Aanbevolen berichten

    Ik krijg meerdere emails binnen waarvan achtergrond en tekst wit zijn en dus niet te lezen.

    Alle links naar emailadressen en andere sites van blauw en wel zichtbaar.

    Als ik de mail doorstuur naar een ander is de tekst wel zichtbaar (zwarte tekst)

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Dan staat hoogstwaarschijnlijk de tekstkleur op wit ingesteld in plaats van op zwart.

    Sleep in de bewuste e-mail je cursor eens door het witte tekstveld zoals je tekst selecteert.

    Je niet zichtbare tekst wordt blauw.

    Klopt dat?

    Geef ook door welke Outlook versie je gebruikt.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Ja, dat klopt. Zover was ik gelukkig ook al. Echter wat kan ik hier aan doen ? Sommige mails hebben het wel en sommige niet.

    Ik werk met Outlook 2010

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Sluit eens alle Office-programma's af.

    Je kunt dan Office herstellen door middel van de onderstaande stappen.

    Ga via Start naar Configuratiescherm.

    Open "een programma verwijderen/wijzigen" (software)

    post-20447-1417704965,1847_thumb.jpgKlik met rechts op Office en kies dan voor Wijzigen.

    In het menu kies je nu voor Office herstellen.

    post-20447-1417704965,21_thumb.jpg

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Ik weet het ook zo niet meer. :hmmmm:

    Dus het probleem stelt zich niet bij alle binnenkomende mails?

    Kan je eens een printscreen maken van een e-mail van dit forum die je krijgt en in een volgend bericht plaatsen?

    Hoe je een printscreen maakt lees je hier (klik erop).

    Hoe je een printscreen in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.( klik erop)

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Dus het probleem stelt zich niet bij alle binnenkomende mails?

    Volgens wat ik lees heb je het niet bij alle binnenkomende mails, klopt dat?

    De mail die je gemaakt en verstuurd hebt naar jezelf heeft het niet.

    Hebben enkel mails afkomstig van firma's of zoals dit forum het probleem of ook van je vrienden en familie?

    Anders voer je eens onderstaande uit:

    We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

    1. Download HijackThis.

    Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

    Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

    Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

    Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

    Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

    De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


    2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten (lees eerst de rode tekst!)

    Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

    Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

    Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

    Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

    Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


    3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.245
      • Meeste online
        1.622

      Nieuwste lid
      bennito
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door Emma Boschmans
        Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
        Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.
        Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 
         
         

      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door travor
        Beste,
         
        in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.
         
        Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.
        Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?
        ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.
        Zijn er eventueel andere mogelijkheden?
         
        Alvast bedankt;

      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen
         
        Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 
         
        Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 
         
        Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!
         
        Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 
         
        Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door Wordvraag
        Goedemorgen,
         
        Allereerst hoop ik dat dit topic hier goed staat. Ik heb een vraag en ben onbekend hier. Als meisje heb ik niet zoveel verstand van computers, dus misschien kan iemand mij helpen. 
         
        Sinds enige tijd heb ik een nieuwe laptop, namelijk de Acer Swift. De laptop is super snel en bevalt goed, alleen Word loopt telkens vast. Zodra ik twee bestanden tegelijkertijd wil openen loopt hij vast, als ik een voorpagina wil toevoegen en als ik een plaatje wil plakken geeft hij iets aan met een ole-actie en dan doet hij het ook niet. Ik heb Word al opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht niet helpen. Kan iemand mij helpen?
         
        Alvast bedankt! 
         
        Groeten,
         
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.