Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

ik heb een ipad 2 maar iedere keer als ik een email adres wil instellen of contacten wil toevoegen gaat ie weer naar het begin scherm dus kan ik geen contacten toe voegen echt irritant

aangepast door Julian1234

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben geen Ipad gebruiker maar in deze handleiding op blz. 36 vindt je alle terug over het instellen van een account.

Geef in je volgende bericht door welk account je wil aanmaken en waar het juist fout loopt, zo kunnen Ipad gebruikers gerichter reageren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Het is nog steeds niet gelukt het ligt aan iets anders maar ik weet niet wat.

als ik op het icoontje cantacten klik dan sluit deze app weer gelijk af en ook als ik naar instellingen ga en ik klik op email contacte enz dan ga ik terug naar het beginscherm pls help me

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Probeer eens een harde reset (hiermee verlies je geen gegevens) door de homeknop en de standbyknop tegelijk ingedrukt te houden tot het scherm zwart wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

kan ook aan een software-bug liggen van een of andere app, facebook bv. Je kan al je gegevens opslaan op je PC op itunes en je ipad gewoon helemaal ressetten (fabrieksinstellingen) . Meestal zijn die problemen dan helemaal opgelost en komen ze niet meer terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Probeer eens alle apps te sluiten op je multitaskbar en probeer daarna opnieuw. Multitaskbar krijg je door tweemaal op de homebutton te drukken, daarna op een app blijven drukken tot er een rode - boven komt en de icoontjes beginnen te shaken. Dan op alle minnetje drukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...