Ga naar inhoud

Bestandsnaam te lang om te verwijderen.


Aanbevolen berichten

Je moet gewoon het bestand dat je wilt verwijderen naar het witte vak in het Eraser-venster slepen! Zal even een screenshot maken... even geduld dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier zijn de screenshots!

STAP 1:

post-29985-1417704989,6235_thumb.jpg

STAP 2:

post-29985-1417704989,6645_thumb.jpg

Zo werkte het bij mij perfect. Wat nog meer is. Bij mij is er in het contextmenu wel een optie van Eraser! Als je daarop klikt, moet je "Erase" kiezen. Als het gelukt is krijg je een tekstbalon waarin staat: "Task complete".

post-29985-1417704989,6883_thumb.png

aangepast door MDotCom
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn de screenshots!

...

Zo werkte het bij mij perfect. Wat nog meer is. Bij mij is er in het contextmenu wel een optie van Eraser!

Als ik de map verwijder m.b.v. Eraser, zegt hij dat de taak gelukt is, maar de map staat er wel nog steeds met deze twee bestanden:

post-33134-1417704989,7145_thumb.jpg

Ook krijg ik bij het contextmenu geen optie van Eraser bij het bestand zelf.

post-33134-1417704989,7295_thumb.jpg

En het slepen naar Eraser lukt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Windows.old\Users\Stefkn\Ordenen\Windows.old.001\Users\Stefkn\AppData\Local\Microsoft\Windows Store\Cache Medium IL\0

Je werkt met een Windows.old directory? Normaal zou dit gewoon Windows moeten zijn. Tenzij er een upgrade is gedaan of een herinstallatie waarbij de vorige Windows-versie is blijven staan?

Bestanden in Windows Store mogen volgens mij niet verwijderd worden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.