Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
moreghan

Aankoop nieuwe videokaart

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Dat weet ik ook niet hoe dat komt :-) Omdat ik pech heb zeker, haha :P

Edit: blijkbaar is die bak zelf al 5 jaar oud en de voeding erin nog orgineel, vandaar dus die late W vermoed ik :-) Maar dus, welke kaart is dan het beste binnen mijn budget als ik de voeding vervang? Moet niet het allerbeste zijn, maar gewoon een videokaart waar ik weer een tijdje mee voortkan, games moeten van mij helemaal niet op de hoogste graphics gespeeld kunnen worden :-)

aangepast door moreghan

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Bedankt voor jullie reacties! Kan ik dan eender welke kaart kopen met de HD7770 of verschilt dit nog ondereen en kan het zijn dat sommige niet passen op die voeding?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Er zijn nog verschillen zoals de kloksnelheid en het geheugen.

Met Club3D heb ik slechte ervaringen. Je kunt het beste een HD7770 van Asus of Sapphire kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.