Ga naar inhoud

partner worden op youtube


Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een tijdje een gamekanaal en ik wil graag livestreamen maar daar moet ik een youtube partner voor zijn het enige wat ik kan vinden is om mijn inkomsten te generen maar niet livestreamen of banners enz.

ik ben geen bedrijf voor als jullie het vragen.

kunnen jullie mij verder helpen alvast super bedankt

met vriendelijke groet

poonkje112

aangepast door poonkje112
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

YouTube maakt live-streaming mogelijk | Pro | Tweakers.net Nieuws

nog even wachten denk ik,

als je al veel filmpjes heb geüpload, en als je veel subscribers hebt, maak je een kans.

Maar dan moet je denk ik live streamen over het onderwerp waarover je al veel filmpjes hebt.

En dat wordt denk ik moeilijk.

1. er worden (volgens mij) niet veel dingen uitgezonden over gamen.

2. Gaming is een onderwerp dat veel bij youtube aan bod komt, dus daar moet je echt veel subscribers voor hebben.

Maar je kunt altijd een e-mailtje sturen naar de youtube staf, en hopen dat het mag.

En zoals al te lezen valt zal live streamen straks waarschijnlijk voor iedereen beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat vraag je dus precies.

Wat moet ik gaan live streamen, en hoe kan ik dat doen?

en hoe wordt ik partner op youtube, of zoek je een partner die het samen met je doet?

ik begin met de 1ste vraag hoe word ik partner ik krijg alleen inkomsten generen en nonprofits en ik heb gehoord dat het bij youtube niet om cijfers en getallen gaat ( Bijvoorbeeld hooveel subscribers of hoeveel views )

Link naar reactie
Delen op andere sites

YouTube maakt live-streaming mogelijk | Pro | Tweakers.net Nieuws

nog even wachten denk ik,

als je al veel filmpjes heb geüpload, en als je veel subscribers hebt, maak je een kans.

Maar dan moet je denk ik live streamen over het onderwerp waarover je al veel filmpjes hebt.

En dat wordt denk ik moeilijk.

1. er worden (volgens mij) niet veel dingen uitgezonden over gamen.

2. Gaming is een onderwerp dat veel bij youtube aan bod komt, dus daar moet je echt veel subscribers voor hebben.

Maar je kunt altijd een e-mailtje sturen naar de youtube staf, en hopen dat het mag.

En zoals al te lezen valt zal live streamen straks waarschijnlijk voor iedereen beschikbaar zijn.

nr 1. hoe neem ik contact met hun op

nr 2. ik heb 1 sub en 21 views op 1 video ( heb er maar 1 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik niet dat je gemakkelijk partner wordt, want dat is in principe niks, hoeveel tijd je er ook in gestoken hebt.

Ik heb even gekeken, en je had ook wat beter kunnen zoeken,

hier heb je een link over youtube partner worden.

Partner Benefits - YouTube

Ja maar hier blijf ik nou net haken wan dit is momenteel niet beschikbaar in mijn land ( Nederland )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook even geprobeerd, maar waar blijf je precies haken?

want ik kan gewoon partner worden, en dan inkomsten genereren, Alleen kan ik niet inkomsten genereren op het filmpje dat ik heb, maar dat kan ook ergens anders aan liggen.

dus zeg even waar je blijft steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.