Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Kurtt

Kritiek zero-day lek in Java nu al misbruikt

Aanbevolen berichten

Securitybedrijf FireEye waarschuwt voor een serieus zero-day lek in Java. Via de exploit worden momenteel al aanvallen gepleegd.

Lees hier meer.

Bron: webwereld.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Heb je op- of aanmerkingen op dit artikel uit ons “ICT-nieuws” of wil je eens je “ongezouten” mening kwijt, klik dan op “reageren” en zet in het blanco bericht je bedenkingen of reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.296
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Anissa Aljadir
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door kunoke
        Beste, Al een tijd ben ik bezig met het maken van een reisbenodigdheden systeem,
        Ik heb: Een database waarin alles wat ik moet meenemen wordt bijgehouden en of ik het wel heb, Een tabel waarin alle items worden verschenen, Een tabel waarin alle items die bij oke een 0 of iets zouden verschijnen en een systeem waarin ik items kan toevoegen, Het aanvinken van een item komt later!
        Een voorbeeld van die database,
        Tabel: Krokus
        Item (Hier komt de itemnaam) Oke(Hier komt een 0 of niets als het niet op voorraad is en een 1 als het er wel is)

Het gene waar ik al een tijdje mee vast loop is die form waarin ik items kan toevoegen.
        Daarin heb ik een textbox waarin ik een Item kan in typen en een checkbox waarin ik kan aanvinken of ik het al heb en de submit button.
        Het werkt half!
        De het itemnaam wat ik in heb getypt komt in de database en dus verschijnt in te tabbellen
        Maar of ik nu de checkbox aanvink of niet die stuurt geen data door naar het script.
        Wat die zou moeten doen is: als die uitgevinkt is en de form wordt verzonden: een 0 verzenden en als die aangevinkt is een 1 verzenden
        En omdat het script die nul of die een niet krijgt verschijnt er dus bij de database enkel de itemnaam en bij oke geen 0 of 1 wat dus wel moet gebeuren.

Ik heb alles al geprobeerd: De value bij die input aanpassen, een isset te maken,... maar niets helpt
        Er blijft in de database bij oké niets verschijnen.
        Zou iemand misschien de oplossing weten?
        Hieronder vind je de code:
        Uit veligheid heb ik even mijn database gegevens weggehaald
        En het design is op dit moment raar maar dat wil ik pas na al die scripts doen!
        Dit is de index, Die checkbox vind je waar <!Hier is de checkbox staat>
        Onder de code heb je het script
        Hier vind je nog het script dat bij de form hoort
        Zou iemand misschien weten waarom die checkbox niet werkt?
        En er mee kunnen helpen
        Alvast bedankt,
        Met vriendelijke groet,
        Kuno Claes
        P.S: Ik wil niet moeilijk doen maar ik ben 13 jaar en doe dit vooral als hobby dus probeer alstublieft te zeggen waar ik precies iets moet aanpassen of de juiste code geven.
      • Door kunoke
        Beste, Al een tijd ben ik bezig met data van een mysql database te verschijnen in php (HTML) dat lukt.
        Nu wil ik iets maken dat je een tabel hebt waar data van een database word verschenen en daaronder is nog een tabel en die verschijnt alle inhoud waar in de rij oke iets 0 bevat.
        Dus ik wil twee tabellen hebben waar alle bij de data van een database word verschenen.
        Maar dat werkt niet.
        Een tegelijk wel!
        Als ik een verbinding maak met een database en een tabel laat komen met daarin SELECT Item from Krokus werkt het. Wil ik alle items weergeven waar de rij oke 0 bevat doe ik: SELECT Item where oke LIKE 0 .
        Dan krijg ik ook alles waar ik om vroeg.
        Maar wil ik de 2 tegelijk in de pagina zetten werkt dat niet (HTTP ERROR 500 of soms een witte pagina)
        Ik heb alles al geprobeerd, Php opnieuw eindigen en beginnen 2 MYSQL connecties, 1 mysql connectie niks werkt
        In het kort de bedoeling is dat de onderstaande codes die inhoud weergeven in een pagina moeten komen!
        Ik zal hieronder de code laten zien:
        Als ik alle items die ik heb wil zien: (Werkt)
        Als ik alle items wil zien waar bij oke 0 staat (Werkt)
        Kan iemand me bij dit helpen?
        Alvast bedankt,
        Met Vriendelijke Groet,
        Kuno Claes
        P.S: Sorry al ik het een beetje ingewikkeld uitleg, Ik ben daar niet de beste in
      • Door Rinus Laterveer
        Als ik een nieuwsbericht tweet is de afbeelding of foto niet zichtbaar. En niemand kan me helpen. Twitter niet en de Mac-hulplijn ook niet.
      • Door Quinten Bauwens
        Beste dit gebeurt er plz kan iemand me helpe? 
        2017-12-02_15-14-33.mp4
      • Door Wijnvoord
        Ik krijg met het opstarten van mijn laptop (Sony Vaio, model PCG-71212M) de volgende melding:
        Smart Failure Predicted on Hard Disk.
        Warning ;Inmedidtely backup your data and replace your harddisk drive.
        A failere may be imminent.
        Press F1 to continue.
        Wie kan mij helpen. Data is reeds veilig etc.

In afwachting van jullie reactie en uiteraard bij voorbaat dank

mvgr Ben

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.