Ga naar inhoud

Voor mijn zoontje!


Aanbevolen berichten

Hallo, zou graag een foto zou laten bewerken door iemand van hier.

Heb mijn zoontje verloren en zou graag een tattoo laten zetten naar mijn zoontje toe.

Hij was verzot op alles van Cars en daarom zoek ik naar die richting.

Het zou gaan om het logo van Cars maar dan in de plaats zijn naam "Quinten" met hetzelfde lettertype en kleuren.

Cars.gif

Disney pixar gaat er niet bijstaan natuurlijk.

Is dit mogelijk en zo ja als er iemand bereid is zou ik dat zeer gewaardeerd vinden.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan Bleys,

eigenlijk is dit perfect realiseerbaar met Photoshop, maar dat programma heb ik niet ter beschikking...:dong:

Ik ben dus aan de slag gegaan met Paint...hierdoor krijg je al een beeld van hoe het er gaat uitzien, maar helaas zit het "gechromeerde" effect (nog) niet in de naam.

Mogelijk heeft je tattooeur (of iemand uit je vriendenkring) wel Photoshop op zijn systeem ?...in dat geval kan men hier alle uit te voeren handelingen ivm het lettertype vinden.

Het "blanco" Cars-logo heb ik hier voor je geupload, dat leek me wel handig.

Hieronder het resultaat met Paint:

post-20447-1417705124,7892_thumb.jpg

Succes !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johan,

Bij deze een poging voor het aanpassen van het gevraagd logo.

Zoals je kan zien, heb ik er 2 voorbeeldjes van gemaakt.

1. Logo zoals gevraagd, met aanpassing van je zoontje z'n naam:

post-38737-1417705124,9095_thumb.jpg

2. Uiteraard een vrijblijvende suggestie. Logo met aanpassing van je zoontje z'n naam en mogelijkheid om zijn geboortedatum of dergelijke bij te plaatsen:

post-38737-1417705124,9496_thumb.jpg

Hopelijk heb ik je hiermee toch een beetje verder geholpen.

In ieder geval een zeer mooi gebaar als herinnering aan je zoontje.

ter info: gebruikte lettertype is Kelvinized

Om het verschil aan te tonen, hierbij nog een voorbeeld met het lettertype Magneto bold:

post-38737-1417705125,3101_thumb.jpg

groetjes

aangepast door Arwentje
Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, Arwentje is mijn vrouwtje! ;-)

Als je graag nog iets aangepast ziet worden, mag je het haar altijd vragen.

Het tweede voorbeeld is wat ik wil, maar zou je dat kunnen doen met een fijner lettertype want vind het wat dik.

De dikte van het derde logo is goed en ook de stijl maar de Q is niet zo mooi.

Trekt precies op een 2.

Het lettertype van Cars is net een handschrift, maar dat zal moeilijker zijn denk ik om het zo te maken zeker?

Moest de Q in het derde voorbeeld een Q zijn zoals ik wil, dus een O met een schuin streepje dat zou het af zijn.

Ik zoek echt naar datgene wat ik wil want het is een herinnering naar mijn zoontje toe en dat moet perfect zijn.

Nog eens dank voor jullie bereidwilligheid:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johan,

Begrijpelijk dat je het logo zo perfect mogelijk wilt.

Beide lettertypes (Kelvinized en Magneto) worden blijkbaar officieel gebruikt om het logo van Cars te bewerken.

Aangezien je toch iets meer te vinden bent voor Magneto, maar de Q niet ok vindt (Welke ik trouwens ook niet mooi vond), heb ik het lettertype van Magneto gecombineerd met de Q uit het lettertype 'Wizard magic'. Eventueel is dit een optie. Uiteraard kunnen we ook een volledig ander lettertype proberen, maar dan lijkt het niet meer zo fel op dat van het echte 'Cars'logo.

We kunnen ook altijd nog de Q uit een ander lettertype halen.

Zoals je kan zien, werd ook de datum aangepast. Als je graag nog een ander lettertype probeert, laat je het maar weten :)

post-38737-1417705126,8265_thumb.jpg

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.