Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Log in om dit te volgen  
Mako

Ultieme opstarttijd leaderboard

Aanbevolen berichten

Hoe snel start jouw computer op? Pc-Helpforum deed de test en verzamelde de 5 beste resultaten uit het 'hoe snel start jouw computer op' topic in het ultieme opstarttijd leaderboard!

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD]1.[/TD]

[TD]Dasle[/TD]

[TD]8,6s[/TD]

[TD]Vertex 4 128GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]2.[/TD]

[TD]Jean-Pierre[/TD]

[TD]11,59s[/TD]

[TD]2 SSD's Raid 0

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]3.[/TD]

[TD]Steves1990

[/TD]

[TD]13s[/TD]

[TD]?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]4.[/TD]

[TD]Kurtt[/TD]

[TD]14,2s[/TD]

[TD]Samsung 840 Pro SSD 256GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]5.[/TD]

[TD]Asus[/TD]

[TD]16,8s[/TD]

[TD]Samsung 840 Pro SSD W7 64 bit[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Proficiat! :congrats:

aangepast door Mako
    Actua

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ondanks het feit dat we méér dan 100km uit mekaar zitten moet ik op dit moment mijn zonnebril opzetten want Jean-Pierre blinkt tot in mijn living....:rofl:

Misschien nog eentje voor de niet-SSD-systemen ?...xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    489

15s is écht knap! Ik kan het me bijna niet inbeelden. Op de knop drukken, tegen de tijd dat je stoel goed staat en het licht aan is staat Windows al klaar :o!

Misschien nog eentje voor de niet-SSD-systemen ?...xd.gif

Wil er eentje ook bovenaan eindigen? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

De toekomstige besturingssystemen (en BIOS, externe harde schijven) zullen steeds verbeteren en de opstarttijd zal nog sneller worden. Aanvaarden wij van een tv-toestel dat we 20 seconden moeten wachten alvorens we beeld zien? En van een pc aanvaarden wij dit wel...

Reeds enkele jaren geleden werd beloofd dat men de BIOS zodanig ging aanpassen dat je pc direct was opgestart (nog iets anders dan slaapstand). Dat is er nooit van gekomen.

Een opstarttijd van 15 seconden is zeer goed, alhoewel het ook afhankelijk is van de geïnstalleerde software. Desalniettemin is 15 seconden een record te noemen! (met ssd)

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!