Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.001
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Jones123Bowers
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door dreivilo47
      Ik ga overstappen van een Xiaomi Mi A2 Lite naar een Samsung Galaxy A21s.

Coolblue heeft me een mail gestuurd i.v.m. het overzetten van mijn gegevens naar de A21s met de Samsung Smart Switch app.

Daarbij heb ik de volgende vragen:
      01) Voor de overzetting best nog een manuele backup maken in Google Drive en WhatsApp?
      02) Wat met data van: Messenger, WhatsApp, Shazam?
      03) Worden de notities van Google Keep ook overgezet via de Samsung Smart Switch app?
      04) De Xiaomi Mi A2 Lite in Vliegtuigmodus zetten voordat ik begin met overzetten?  Gewoon om inkomende gesprekken, smsjes, Messenger- en WhatsAppberichten tegen te houden.
      05) Kan, als alles afgerond is, de Xiaomi Mi A2 Lite nog gebruikt worden zonder simkaart?
      06) Dien ik nog andere zaken te doen/checken die ik niet genoemd heb?

Ik neem aan dat de Samsung Galaxy A21s geen Android One heeft zoals de Xiaomi Mi A2 Lite en dus (meer) preinstalled apps heeft.  Kan ik deze preinstalled apps, indien ongewenst, gemakkelijk verwijderen?

Als alles in orde is op de Samsung Galaxy A21s, zou ik alles willen wissen op de Xiaomi Mi A2 Lite zodat ik deze smartphone aan een kameraad (die werkzoekend is) kan schenken.  Hoe kan ik dat snel en efficiënt doen?

Alvast op voorhand bedankt voor jullie tijd en moeite.
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Joseph Van den Avont
      Ik heb onlangs een pc  via 2dehands.be en heb al meerdere keer met mijn bootable windows usb stick windows te installeren, maar steeds kom ik bij onderstaande scherm terecht bij het instellen van Windows. Dit vraagt om in te loggen met een email van dit bedrijf. Mijn vraag is, hoe kan ik dit omzeilen?

Vriendelijke groeten,
      Joseph

• Door DeeWee
      Info toestel: Samsung Galaxy A5 (2016)   SM-A510F
      Besturingssysteem Android 7.0

Beste,

Bij deze smartphone is de algemene app die dient om alle apps op te roepen verdwenen.  Dus alle onderliggende apps zijn ook verdwenen.  Ik zie ze nog staan bij de instellingen, maar ik kan ze vandaar niet opstarten.
      In bijlage een foto van een andere Samsung A5 met rechtsonder die bewuste app.
      Hoe kan ik die algemene app terugzetten zonder naar fabrieksinstellingen te moeten gaan ?

Dank bij voorbaat,

Dirk

• Door Mario Mewis
      Hallo,

Sinds enige tijd zit ik vast met Windows 10 in een oneindige opstartcyclus, met name een automatische herstel loop.
      Ik heb al wat gezocht op internet en in het bootmenu gekozen voor alle beschikbare opties, doch het probleem blijft zich voordoen.
      Als het kan helpen, in bijlage het logbestand srt.txt
      SrtTrail.txt
  • Nieuwe aanmaken...