Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hallo,kunnen jullie dit nog eens nazien,alles is zo traag.

Opstarten,op net gaan, enz.Wel moet ik zeggen dat ik ver van een centrale zit.

Ik ben Base en heb Home Pack 4,moet wel maar betalen voor Home Pack 1,

Een speed test geeft Ping 125 ms,Download 0.63 Mbps,en up load 0.16 Mbps.

[ATTACH]21789[/ATTACH]

[ATTACH]21790[/ATTACH]

hijackthis.log

mbam-log-2012-10-15 (10-17-40).txt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hoi Hilario,

Logjes zien er op het eerste zicht probleemloos uit! De malware experts werden verwittigd, zij kunnen hier een beter oordeel over vellen :top:.

Opstartsnelheid staat geheel los van je internetsnelheid. Heb je dus plots last van een sterk vertraagde opstartsnelheid dan kan malware eventueel een oorzaak zijn. De experts zullen inschatten als een diepere scan nodig is.

Een trage internetverbinding kan ten gevolge van je afstand tot de centrale.

Handige tips om je computer te versnellen zijn

• defragmentatie
    • Gebruik van CCleaner

Heb je (een van) deze stappen al ondernomen?

Groet,

Mako

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geen problemen in de logjes.

Home pack 1 zou 1 Mbps download moeten geven en home pack 4 zou tot 4 Mbps moeten gaan.

Kan je het merk en model of type van je modem/router eens opgeven.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    5

Modem is een Speedtouch [TABLE]

[TR]

[TD=colspan: 5][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 40][/TD]

[TD=class: homeline, width: 150]Product Name:[/TD]

[TD=width: 20][/TD]

[TD=class: homeline, width: 250, colspan: 2]ST706[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 5]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 40][/TD]

[TD=class: homeline, width: 150]Software Release:[/TD]

[TD=width: 20][/TD]

[TD=class: homeline, width: 250, colspan: 2]7.4.3.2

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

De opdracht promt reageert niet op de tekst die je opgeeft.

Als ik die intyp en enter komt hij terug bij c:windows/systeem enz;

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    5

Als ik de tekst ingeef gebeurt er niets,als ik alleen c:\ipconfig.txt ingeef krijg ik bijgevoegde tekst.

Is dat hetgene dat je nodig hebt?

De modem is de volgende

Speedtouch

Product Name:ST706

[ATTACH]21794[/ATTACH]

ipconfig.txt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Kan je eens naar de modem/router gaan en daar kijken wat de DSL toestnd is?

Open je browser, tik 192.168.1.254 in de adresbalk en druk enter.

Geef indien nodig de gebruikersnaam en het passwoord op.

Ga dan in het menu naar Broadband connection (breedband verbinding) en dan DSL connection.

Kan je daar een afbeelding van maken en als bijlage toevoegen aan een volgend bericht?

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.245
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bennito
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
      • Door JDAV
        Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door gwnAndy
        I am going to build a new pc verry soon, my old pc just has all of the files on one 1T hdd but i want to try an (M.2) ssd. I would like to only have the Windows folder on an ssd but not my other folders in the 'C:' drive letter (users, program files, program files (x86), ...) those i would like to have on an 2T hdd but still being in the same 'C:' drive letter, while i have tried many tutorials i can't find anything appropriate for what i would like to achieve. If you know how ik could achieve this please let me know.

tanks in advance
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.