Ga naar inhoud

Problemen met HP Probook 6550b en/of Windows7 64 bit


Aanbevolen berichten

Beste Asus,

Sorry voor de late reactie. Dit weekend hard moeten werken. De actuele stand is dat ik het werkgeheugen v.d privé-laptop weer had teruggezet aangezien ik een aantal keren een blauw scherm kreeg in de werklaptop. Maar dit x heb ik alleen het originele bankje teruggezet en het andere bankje v. 2 Gb eruit gelaten. Met die configuratie loopt de privé-laptop vooralsnog stabiel.

Inmiddels is de door mij bestelde 8Gb bij MyCom binnen. Dinsdag haal ik die op en zet ik het erin.

Ik vermoed dus dat die 2 bankjes v. 2 Gb onderling problemen gaven. De 2x 4Gb die ikk bij MyCom ophaal zal m.i. identiek zijn. Mochten er dan nog problemen zijn dan is wellicht 1 geheugenslot niet goed, maar dat verwacht ik niet.

In een later stadium (als ik weer loon heb ontvangen:) ) koop ik wellicht ook nog een SSD. Ik denk die Samsung 830.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Asus

Afgelopen dinsdag de 8Gb werkgeheugen opgehaald bij MyCom en erin gezet. Sindsdien zijn volgens mij alle problemen weg! Ik heb de afgelopen week weliswaar niet echt heel veel met de laptop gedaan, maar het feit dat ik in elk geval geen Blauwe schermen heb gehad geeft mij wel weer vertrouwen in de laptop.

Misschien dat ik ooit de HD nog eens vervang door een SSD maar voorlopig hou ik het hierbij.

Heel erg veel dank voor alle hulp.

Gr. Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.