Ga naar inhoud

sinds kort herhaaldelijk blue screen (windows vista)


gstyle01

Aanbevolen berichten

Als je windows overnieuw installeert dan formateer je natuurlijk eerst je harde schijf.

Dan heb je plaats genoeg.

Echter ik vrees dat als je scherm blauw blijft dat je video kaart corrupt is geworden. maw...deze functioneert niet goed meer. heb zelf ook gehad....

Heb je een laptop of desktop....bij een desktop kun je er simpel een andere in steken.

Bij een laptop zit tie meestal on board.

Sommige pc zaakjes kunnen een pc diagnose doen voor 25 euri's.....dan weet je precies wat er aan is.

suc 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een laptop dus de videokaart zit onboard inderdaad. Is dit dan nog te vervangen met mijn type laptop? (packardbell easynote MH35) Maar is dit ook de rede dat de updates niet willen installeren? Ik ga het bekijken of er nog wat aan te doen is want heb al pas de processor en hardeschijf vervangen dus vind het zonde om het dan zo erbij te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de video kaart onboard zit dan zit tie geintegreerd op het grote moederbord.

Laat even een diagnose scan doen bij een pc winkel , mits dat ze dat kunnen. Bij ons in Weert heb ik dat voor 25 euri's kunnen doen.....dan weet je gelijk waar het probleem zit....maar als je geen beeld krijgt reken dan maar op de video sectie....tja en die zit onboard....ik denk dat er weinig anders op zit dan iets anders te kopen....kijk eens bij ASUS of ACER...niet duur en op de site van Tweakers net kijk bij price watch.....komt dit merk er uitstekend uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kom op het moment niet meer verder dan het begin scherm van packardbell. Hij blijft hangen in de boot. Ik heb al elco's gereset (aan uit knop 30 sec ingehouden zonder stroom en batterij) maar dit helpt helaas niet. Hoe kan ik weer in windows komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat het enige wat je nog kunt doen is in de bios instellen dat je eerst boot device de cd rom is.

vervolgens opstarten met cd rom er in. tja...en dan als het kan overnieuw installeren. Als dat niet lukt kun je nog proberen een diagnose te laten stellen in een pc shop.

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben achter het probleem en heb het gelukkig na een lange tijd worstelen kunnen oplossen. Ik installeer de updates al geruime tijd niet meer die de problemen veroorzaakten. Hij loopt al maanden probleemloos als een zonnetje :-D Hartstikke bedankt voor al jullie adviezen. Bij deze sluit ik dit subject. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.