Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Asus

Pinnacle Studio 15 Ultimate: titels maken

Aanbevolen berichten

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.053
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Anita Van Hoof Snijckers
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door kape
        Farbar's Recovery Scan Tool

De meest recente versie van FRST kan je hier downloaden:

Link 1 | Link 2

Farbar Recovery Scan Tool (FRST) is een diagnosetool met de ingebouwde mogelijkheid om via voorbereide scripts oplossingen aan te bieden voor met malware besmette computers. Het tool werkt zowel in normale modus als in veilige modus. Indien de computer opstartproblemen heeft, kan het ook ingezet worden in de Windows herstelomgeving. Deze laatste mogelijkheid is erg nuttig bij het behandelen van problemen die voorkomen tijdens het opstarten van de computer.

Informatie over de handleiding.

Deze handleiding werd origineel geschreven door emeraldnzl in overleg met Farbar en in samenwerking met BC (Bleeping Computer) en G2G (Geeks to Go). Emeraldnzl heeft zich inmiddels uit het project teruggetrokken en nu wordt de handleiding onderhouden en up-to-date gehouden door picasso in overleg met Farbar. De toelating van picasso en Farbar is vereist voor het gebruik van deze handleiding of het quoten van delen van deze handleiding op andere websites. Hou er rekening mee dat deze handleiding origineel opgesteld werd voor de ondersteuning van malwarehelpers op forums en niet voor individuele gebruikers.

Vertalingen

Frans
        Duits
        Pools
        Russisch
        Nederlands (België)
        Nederlands (Nederland) = HijackThis.nll

Inhoudstafel

1. Inleiding
        2. Standaard Scangebieden
        3. Hoofdscan (FRST.txt)

Processen         Register     Geplande taken         Internet     Services en Drivers          NetSvcs     Een maand (aangemaakt/gewijzigd)     FLock     FCheck     KnownDLLs       SigCheck       Koppelingen     Herstelpunten     Geheugeninfo     Schijven en MBR & Partitietabel       LastRegBack  
        4. Bijkomende scan (Addition.txt)

Accounts       Veiligheidscentrum (Security Center)       Geïnstalleerde programma’s       Aangepaste CLSID       Snelkoppelingen & WMI       Geladen Modules       Alternate Data Streams       Veilige Modus       Bestandskoppeling       Internet Explorer vertrouwde/beperkte toegang       Hosts inhoud       Andere gebieden       MSCONFIG/TASK MANAGER uitgeschakelde items       Firewallregels       Herstelpunten       Defecte Apparaatbeheer Apparaten       Eventlog fouten       Geheugeninfo       Schijven       MBR & Partitietabel  
        5. Andere optionele scans

Toon BCD SigCheckExt Snelkoppelingen (Shortcut.txt) Bestanden laatste 90 Dagen Zoeken bestanden Zoeken in register  
        6. Instructies/Commando’s

CloseProcesses: CMD: Copy: CreateDummy: CreateRestorePoint: DeleteJunctionsInDirectory: DeleteKey: en DeleteValue: DeleteQuarantine: DisableService: EmptyTemp: ExportKey: en ExportValue: File: FilesInDirectory: en Folder: FindFolder: Hosts: ListPermissions: Move: nointegritychecks on: Powershell: Reboot: Reg: RemoveDirectory: RemoveProxy: Replace: RestoreFromBackup: RestoreMbr: RestoreQuarantine: SaveMbr: SetDefaultFilePermissions: StartBatch: — EndBatch: StartPowershell: — EndPowershell: StartRegedit: — EndRegedit: SystemRestore: TasksDetails: testsigning on: Unlock: VirusTotal: Zip:  
        7. Canned Speeches - Standaardteksten

8. Changelog

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door desy
        Beste, Ik wil graag muziek van you tube converteren naar een mijn laptop. Zodat ik het van mijn laptop op mijn Android tel. kan zetten en daar beluisteren.
        Welk programma is daarvoor het meest geschikt??
        Dank

• Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door joska
        Beste,

Heel regelmatig luister ik muziek via youtube, dat ging altijd goed, maar opeens loopt mijn laptop telkens vast.
        Dan hoor ik alleen nog een hardgeluid, maar geen muziek meer.
        Momenteel heb ik dit probleem tientallen keren op een dag.
        Ook veranderen diverse instellingen in Chrome van zelf.

Misschien kan iemand mij helpen.

Bijvoorbaatdank !!
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.