Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo grijzegeus,

Jouw topic staat hier prima hoor :top:.

Je kan in Paint tekst toevoegen aan jouw afbeeldingen. Dit programma staat standaard op elke Windows computer. Zo hoef je dus niks te downloaden of installeren.

Paint kan je vinden door Start - Alle Programma's - Bureau-accessoires - Paint

Kies dan Bestand - Openen en selecteer jouw afbeelding. Tekst kan je invoegen door op de grote "A" onder Extra te drukken en vervolgens op de plaats waar je deze wil invoegen.

Je kan spelen met vet, cursief, grootte en kleuren.

Een andere optie is Pixlr, dit heeft ongeveer dezelfde functies al photoshop en dus een stuk geavanceerder Dat maakt het mogelijk ook wel een beetje ingewikkelder. Je kan kiezen om een afbeelding van jouw computer te openen.

Als je over een van beide vragen hebt horen we dat graag :-).

Groet,

Mako

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.072
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    james58harley
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Amonra
      Ik bezit een Logitech Wecam, aangesloten op een lenovo desktop PC. 
      Het beeld van de Webcam is erg korrelig .Ik heb via de webcam instelling al van alles geprobeerd/ contrast-scherpte ect. maar geen verbetering.
      De Webcam is aangesloten op een USB.2.0 poort achterzijde. Ik heb al een andere USB poot (2.0) ook aan de achterzijde geprobeerd maar geen verbetering.
      Vraag: maakt het wat uit als ik de webcam aan de voorzijde op een USB 3.0 aansluit??? of is het wat anders????

Amonra
    • Door pboyden
      Hallo,

Ik gebruik een Lenovo Yoga 530 en een chromecast om mijn scherm te projecteren op een televisietoestel. Maar als ik mijn scherm en geluid deel, dan speelt het geluid zich ook af op mijn laptop met een versnelling van ongeveer 1 seconde. Dit is vrij storend. Hoe kan ik het geluid op mijn laptop uitschakelen en wel laten spelen op het televisiescherm? (Zoals eigenlijk een fysieke HMDI-kabel werkt, waarbij het geluid enkel op de televisie wordt afgespeeld).

Alvast bedankt,

Pieter 
    • Door GeertMFL
      a de laatste automatische update van Windows zijn de miniaturen in mijn foto mappen vervangen door miniaturen, dit is niet te veranderen door de eigenschappen (rechtsklikken op de map) te veranderen van 'diverse bestanden' in 'afbeeldingen'. De map weergave blijft gedefinieerd als 'diverse bestanden'. Er zou een mogelijkheid zijn om via Configuratiescherm > Verkenner dit probleem onder map weergave te verhelpen, maar het configuratiescherm heb ik tot dusver nog niet  kunnen vinden. Heeft iemand een tip? 
  • Nieuwe aanmaken...