Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Jean-Pierre ja ik snap wat je bedoelt ik ben ook blij als ik savonds achter de pc kan want ook voor mij is het ontspanning

maar toch ik vind het zo fantastisch echt wat jullie toch allemaal doen ik vertel dit ook steeds tegen mijn vriend

helemaal GEWELDIG!!!!!! enja Dasle is zeker een kei ben er echt blij mee jullie zijn allemaal fantastisch gr Romjo

- - - Updated - - -

de verbinding lijkt nu te blijven Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste romijo,

Allereerst veel succes met je herboren laptop die naar verluid perfect werkt momenteel.

Dat houden we dan ook graag zo zou ik zeggen.;-)

Eerder melde je dat je Java had geinstalleerd echter is het momenteel beter deze terug te verwijderen aangezien er redelijk wat problemen mee zijn dezer dagen.

Dus stel ik voor dat je deze alsnog verwijderd met eventueel het tooltje CCleaner of via de functie Software in Windows XP.

De laatste bereik je door te klikken Start-Configuratiescherm-Software.

Selecteer daar Java en kies dan voor verwijderen.

Start daarna de Laptop terug op om zeker te zijn dat hij verwijderd is.

Er zijn de laatste dagen redelijk wat veiligheidslekken aan het licht gekomen aangaande Java waaronder die link in dit berichtje.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dank je ga ik doen en inderdaad het gaat goed met laptopje hij is weer als nieuw dank zij jullie

wij nederlanders kunnen toch niet zonder die belgenxD

Echt TOP HEEL VEEL DANK zonder jullie was het nooit gelukt

en speciaal voor DASLE een hele grote DANK dan ga ik deze maar als oplossing markeren

Ben er erg blij mee dan hebben we deze in ieder geval weer optimaal.

toch zal ik ook blij zijn als mijn desktop weer terug is uit de winkel.

En ik durf het bijna niet tevragen maar helpen jullie mij ook verder met mijn vista topic

want tja zoals je al eerder kon lezen ik begin echt verslaafd te geraken aan jullie xD

Ik heb hem open staan als:

Windows vista gerecoverd problemen met update's

voor strakjes welterusten en ik hoor 't wel

HEEEEEEL VEEEEEEL DANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vr.gr, Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.