Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Log in om dit te volgen  
pol55

Naamherkenning instellen op draagbare dect telefoon

Aanbevolen berichten

Instellen van een gsm nummer hoe ?

Mijn vriend Jos heeft een gsm en ik ken zijn gsm nummer hoe moet ik die ingeven op mijn dect telefoon om zijn naam te zien ?

0032XXXXXXXXXX of XXXXXXXXX ?

aangepast door kape
    tel.nr. verwijderd

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Je kan ze allebei gebruiken.

Het eerste nummer is toegevoegd met 0032 landcode (België).

Vanaf dat Jos jouw opbelt en hij in zijn GSM de functie actief heeft dat het nummer herkend mag worden zie je op jouw Telefoon het nummer van Jos.

Sla je het nummer op in je telefoon met vermelding Jos dan zal je ook de naam zien staan en volgens mij maakt het niet uit of de landcode er voor staat of niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Wie voegt die landencode toe als hij belt ?

Als ik 0032XXXXXXXX in mijn telefoon bij Jos zet in het geheugen en hij belt mij dan zie ik alleen een lang nummer en geen naam.

Als ik XXXXXXXX erin zet. Zie ik zijn naam en nummer.

Vg,

Pol

aangepast door kape
    tel.nr. verwijderd

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Die 0032 is enkel van belang als je vanuit het buitenland belt.

Als je enkel de naam ziet op de telefoon van Jos indien je de 0032 weg laat, dan kan je het best zo laten.

aangepast door clarkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dag pol55,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

@ pol55,

Verwijder de telefoonnummer uit de berichten, of vervangen met kruisjes, voordat Jos gebeld wordt door jan en alleman.

En wellicht ook door de NEP-Microsoft medewerker :thumpdown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.