Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
devlin7000

Pc met Windows 7 start niet door

Aanbevolen berichten

Beste leden Nadat de vorige keer de stroom te vroeg van de pc werd gehaald wil de PC nu nimeer doorstarten Hoe kan de PC terug worden opgestart? Dit is de eeerste keer dat dit gebeurt Nooit eerder problemen gehad Hoe ga ik best te werk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Tokkel direct op de F8 toets als je de PC herstart, je komt dan in een zwart scherm met witte letters.

Daar kies je voor laatst bekende juiste configuratie.

post-23245-1417705332,9006_thumb.png

Lost dat je probleem niet op kan je via een systeemherstelschijf opstartherstel uitvoeren.

Hoe je de schijf aanmaakt en opstartherstel uitvoert lees je in deze link.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

PC is naar PC-winkel voor herstel

Niks van uw vorige raad hielp spijtig genoeg

Er kwam echt niks meer op t scherm en er was geen beweging in te krijgen

(Scherm was in orde en alle bekabeling ook)

Er was zelfs geen gebeep te horen en normaal gezien krijg je eerst zo ne zelftest en dan start Windows op maar er gebeurde gewoon NIKS

PC kreeg voeding dus dat was waarschijnlijk ook wel in orde.

Omdat de PC hier onmisbaar is dan maar besloten om hem naar PC-winkel te doen om zo vlug mogelijk te laten herstellen.

Ben curieus wat dazt nu weer gaat zijn hoor. Toch bedankt voor uw hulp Clarkie. K heb alvast weer veel bijgeleerd. :top::-)

Groetjes Linda.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

PC-winkel zei een instabiel moederbord.

Ze hadden back-up moeten maken Kostprijs 72 euro! :thumpdown:xD

Thuisgekomen en PC aangesloten.

Nadien geprobeerd en het was weer net hetzelfde.

Geen beeps Geen selftest, Geen BIOS Gewoon NIKS! :dong:

PC is 1,5 jaar oud !

Morgen dus terug naar de PC-winkel.

Ik vermoed dat de uitleg "instabiel moederbord" wil zeggen dat ze de oorzaak niet exact kunnen bepalen :thumpdown:of heb ik het mis????

PC is normaal gezien nog in garantie (2 jaar) maar ik vrees ervoor of ze een nieuw moederbord willen steken hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

PC opgehaald en thuis was het weer van hetzelfde Geen beweging in te krijgen

PC terug naar de PC-winkel gedaan en ze belden dat hij "klaar" was Mijne vriend is hem gaan ophalen Weer zeiden ze "instabiel moederbord" Er bleek volgens hen niks aan de hand te zijn. Mijne vriend heeft daar eens goed van zijn oren gemaakt met als resultaat dat hij PC terug mee heeft en dat hij zijn centen heeft terug gehad.

Thuisgekomen werkte de PC en tot nu toe heeft hij het niet meer gehad. Dus WAT er aan de hand was dat weten we niet hoor. Misschien gewoon een los draadje waar ze zomaar eens wilden aan verdienen. Ik vindt dat toch maar eigenaardig hoor.

Groetjes Linda

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.930
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      woutervanzet
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
      • Door JDAV
        Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door gwnAndy
        I am going to build a new pc verry soon, my old pc just has all of the files on one 1T hdd but i want to try an (M.2) ssd. I would like to only have the Windows folder on an ssd but not my other folders in the 'C:' drive letter (users, program files, program files (x86), ...) those i would like to have on an 2T hdd but still being in the same 'C:' drive letter, while i have tried many tutorials i can't find anything appropriate for what i would like to achieve. If you know how ik could achieve this please let me know.

tanks in advance
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.