Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op je netwerkkaart en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke drivers heb je allemaal geïnstalleerd na de installatie van Windows 8, want ik vermoed dat je de standaard driver van Windows 8 gebruikt voor je LAN kaart?

Ga eens naar het tabblad Stuurprogramma en kijk eens wie de leverancier is van de driver en welke versie het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

verdict na enkele dagen.... Hij crasht nog altijd. nog steeds zelfde foutmeldingen, ntfs.sys of ntoskrnl.exe

Nog een idee wat we nog kunnen doen, ik heb er (al lang) geen idee meer van :hmmmm:

De winkel waar ik hem heb laten samenstellen wil nog eens een poging doen om Windows opnieuw te installeren en te zien of dan alles in orde is, misschien moet ik dat toch maar eens laten doen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.