Ga naar inhoud

Muziektopic


Mako

Aanbevolen berichten

Heerlijk dat je hier nog wat oudere muziek ophaalt, fcbbrugge! :-)

Geniaal gewoon hoe in het eerste clipje de drummer nog met hoofdtelefoon speelt tijdens een live optreden. :D

De violisten zijn inderdaad spectaculair, al kunnen ze er allemaal wel iets van xD. Deze muziek mag ik ook wel.

Ik ben niet zo thuis in deze "minder hedendaagse" muziek, maar de zuiverheid van de violist(en) doet me wat denken aan de sublieme soloprestatie van deze man:

Van Leonard Cohen ben ik niet zo'n grote fan. Velen zullen me tegenspreken, en waarschijnlijk terecht want hij is een echt icoon in de muziekgeschiedenis. Ik vermoed dat ik gewoon niet echt voor het type muziek en zijn stem val.

John Lennon vind ik dan wel opnieuw geniaal! Die man heeft verschillende zaken geschreven waarvan menig muzikant droomt het ooit te evenaren, maar voor velen zal het slechts bij dromen blijven. De Strawberry Fields in Central Park, NY is dan ook een mooi eerbetoon i.m.o.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ja Mako die David is ook echt goed!!!ja John Lennon heb er gewoon geen woorden voor..heb echt geweend de dag van zijn dood...hij was één icoon voor mij!!!zo één talent word om de 100 jaar geboren denk ik...

ga proberen om dit topic wat leven in de blazen met oude muziek en....maar ja als ik op youtube kom blijf ik er soms uren en uren hangen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Nu ben ik benieuwd..is al wat zwaardere kost je moet Frans wel beetje machtig zijn om te woorden te snappen..muziek ja is niet echt bijzonder...woorden wel...ja ik ben 50/50...(had franse moeder op 8jaar sprak ik 4woorden Nederlands lol)

zal ook eens iets posten van Joe Dassin..iets wat ik heb gemaakt voor eindwerk multi media volwassen onderwijs...nog nooit iets geupload op youtube zal wel lukken zeker.. het er komt zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Iets tijdsloos kun je spelen bij den bakker beenhouwer kapper en...;-) live gezien TW 2006 weide in vuur en vlam..dan 1 1/2uur wachten op de heren Rolling Stones en er was geen vuur meer!!!

- - - Updated - - -

Iets voor onze norder buren die van blues houden machtige kerel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deep Purple en Pink Floyd zijn voor mijn leeftijd inderdaad al wat bij de oldies, maar dat neemt niet weg dat ze geen goede muziek hebben, integendeel! Ik kan me wel vermaken met zo nu en dan eens naar een nummer te luisteren van hen maar doorgaans geen volledige CD.

Het Franse nummer vind ik trouwens ook best leuk! :top:

Deze wordt momenteel nog regelmatig op verschillende radiostations gedraaid en mag ik wel: :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge
Het is een teken aan de wand als de muziek uit je jeugd al bij de "oldies" wordt gespeeld xD
Wil je dan bedoelen dat ik rijp ben voor het.....;-)

Leuk nummer Mako:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.