Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten




Als ik het goed begrijp is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn dat je de oplossing meegeeft, is altijd nuttig voor andere leden met het zelfde probleem. :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

  • Leden statistieken

    • Aantal leden
      40.073
    • Meeste online
      1.765

    Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.
       
    • Door pol55
      Om dit apparaat (RTU5024) te gebruiken heb je een simkaart nodig. 
      Hoe installeer je die simkaart? nieuwe telefoonnummer ? sms sturen ? speciale simkaart ?
    • Door dreivilo47
      Ik ga overstappen van een Xiaomi Mi A2 Lite naar een Samsung Galaxy A21s.
       
      Coolblue heeft me een mail gestuurd i.v.m. het overzetten van mijn gegevens naar de A21s met de Samsung Smart Switch app.
       
      Daarbij heb ik de volgende vragen:
      01) Voor de overzetting best nog een manuele backup maken in Google Drive en WhatsApp?
      02) Wat met data van: Messenger, WhatsApp, Shazam?
      03) Worden de notities van Google Keep ook overgezet via de Samsung Smart Switch app?
      04) De Xiaomi Mi A2 Lite in Vliegtuigmodus zetten voordat ik begin met overzetten?  Gewoon om inkomende gesprekken, smsjes, Messenger- en WhatsAppberichten tegen te houden.
      05) Kan, als alles afgerond is, de Xiaomi Mi A2 Lite nog gebruikt worden zonder simkaart?
      06) Dien ik nog andere zaken te doen/checken die ik niet genoemd heb?
       
      Ik neem aan dat de Samsung Galaxy A21s geen Android One heeft zoals de Xiaomi Mi A2 Lite en dus (meer) preinstalled apps heeft.  Kan ik deze preinstalled apps, indien ongewenst, gemakkelijk verwijderen?
       
      Als alles in orde is op de Samsung Galaxy A21s, zou ik alles willen wissen op de Xiaomi Mi A2 Lite zodat ik deze smartphone aan een kameraad (die werkzoekend is) kan schenken.  Hoe kan ik dat snel en efficiënt doen?
       
      Alvast op voorhand bedankt voor jullie tijd en moeite.
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door DeeWee
      Info toestel: Samsung Galaxy A5 (2016)   SM-A510F
      Besturingssysteem Android 7.0
       
      Beste,
       
      Bij deze smartphone is de algemene app die dient om alle apps op te roepen verdwenen.  Dus alle onderliggende apps zijn ook verdwenen.  Ik zie ze nog staan bij de instellingen, maar ik kan ze vandaar niet opstarten.
      In bijlage een foto van een andere Samsung A5 met rechtsonder die bewuste app.
      Hoe kan ik die algemene app terugzetten zonder naar fabrieksinstellingen te moeten gaan ?

      Dank bij voorbaat,
       
      Dirk

×
×
  • Nieuwe aanmaken...