Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

help mijn bluray brander werkt niet meer matshita bd-mlt uj240af met fab geeft hij deze error ( sense data power calibtation area error) hij ziet de blu ray wel maar branden ho maar help

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

@ aderie,

en wat moet ik met die link doen mijn engels is niet zo best

In die link is een tip om het brandprogramma in te stellen. Je zou de Power Calibration moeten uitvinken.

Ik gebruik zelf niet de brandprogramma's die je gebruikt.

Heb je het probleem al langer of is het in een gekomen?

Wij gaan eerst kijken of het wellicht een hardware probleem is, probeer het volgende:

[ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer

Klik in de linker kolom op Apparaatbeheer >> zie je ergens een geleuitroepteken ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

help mijn blu ray brander herkent geen blu rays meer matshita drijver ok brander werkt corect volges apparatbeheer help

PC Helpforum moderator bericht:
    bericht verplaatst naar het reeds bestaande topic
    aangepast door clarkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

@ aderie,

Wordt één specifiek blu-ray schijf niet herkent of meerdere blu-ray schijven?

Is het een originele blu-ray schijf [in de winkel aangeschaft] of één zelf gebrand blu-ray schijf die niet wordt herkent?

Je zou kunnen testen om de blu-ray schijf bij een andere blu-ray speler [bij een kennis of zo] af te spelen..

Als de blu-ray schijf wordt afgespeeld dan ligt het aan de blu-ray speler.

Wellicht een firmware update van de blu-ray speler uitvoeren.

Blu-ray lenzen zijn zeer fragiel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.245
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bennito
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door jjeroen00
        hallo wie kan me helpen hiermee?

The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?

groetjes jeroen
      • Door SAHAT
        Ik probeer de meest veilige algoritme te vinden voor het overschrijven van data.
        Na wat onderzoek gedaan te hebben op het internet ben ik tot de conclusie gekomen dat zowel RCMP TSSIT OPS-II én DoD 5220.22-M ("7-passes" versie) de uitblinkers zijn, en de andere algoritmes verslaan.
        Velen kennen het populaire Guttman algoritme, (gemaakt door Peter Guttman in 1996), waarbij de data 35 keer wordt overschreven (de eerste 4 en laatste 4 passes random data, en een wat complexer patroon tussen pass 5 tot en met 31). Echter is het niet (meer) zo dat hoe vaker data wordt overschreven hoe veiliger het is, maar gaat het om de manier waarop.
        Een citaat van Peter Claus Guttman hemzelf:

"If you're using a drive which uses encoding technology X, you only need to perform the passes specific to X, and you never need to perform all 35 passes. For any modern... drive, a few passes of random scrubbing is the best you can do"

Andere populaire ondersteunde algoritmes  :

-AFSSI-5020
          -AR 380-19
          -GOST R 50739-95
          -HMG IS5
          -NZSIT 402
          -VSITR
          -Schneier

Nu, mijn conclusie is dus dat zowel RCMP TSSIT OPS-II én DoD 5220.22-M ("7-passes" versie) anno 2019 het meest effectief zijn wat betreft betrouwbaarheid, garantie, en snelheid vergeleken met de rest (alle algoritmes zijn natuurlijk betrouwbaar).
        Echter zit ik nog met enkele vraagtekens: 

* Zijn jullie het met mijn conclusie eens ? Zo niet, naar welke van de meest populaire algoritmes gaat jullie voorkeur uit en waarom dan ?
        * Wat vinden jullie van de NZSIT 402 / VSITR methode ? Competitie waardig aan RCMP/DoD ( anno 2019)  ?
        * En natuurlijk dé vraag, wat is het verschil tussen RCMP TSSIT OPS-II óf DoD 5220.22-M ("7-passes" versie) en wat maakt de één "beter" dan de ander

Naar mijn mening verslaat RCMP DoD op het gebied van snelheid, omdat bij RCMP de "verify/check" van de overwrite pas na de zevende pass gebeurd, terwijl dit bij DoD na élke pass gebeurt.
        Echter heb ik deze theorie nog niet bevestigd weten te krijgen.

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Nico2206
        Hoi iedereen.

Ik wil graag een bestaande op een shirtje laten drukken.
        Deze foto is nu in kleur maar moet eigenlijk in de stijl van potlootschets (ik denk dat het zo heet) worden.

Is er misschien iemand die me kan uitleggen hoe ik dat kan doen in photoshop, of die het misschien voor me kan/wil doen.

Ik zal een afbeelding toevoegen van wat het eind resultaat zou moeten worden.

• Door Phoenixjes
        Beste, Ik wil een pc samenstellen maar weet niet of deze onderdelen op elkaar passen.
          https://www.amazon.de/CiT-PC-Gaming-Gehäuse-wasserkühlend-kostengünstige-Konstruktion/dp/B07BFFDWY7/ref=mp_s_a_1_4?ie=UTF8&qid=1547927054&sr=8-4&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=pc+case+full+tower&dpPl=1&dpID=51GWh0rPLQL&ref=plSrch
          https://www.amazon.de/MSI-B450-AC-DisplayPort-Mainboard/dp/B07FP11742
          https://www.amazon.de/MSI-Grafikkarte-DL-DVI-D-Afterburner-4K-optimiert/dp/B01MG15R5T/ref=mp_s_a_1_5?ie=UTF8&qid=1547832451&sr=8-5&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=grafische+kaart+kopen&dpPl=1&dpID=51Th-4XwPmL&ref=plSrch
          https://www.coolblue.be/nl/product/778750/amd-ryzen-5-1600.html#full-page-specifications
          https://m.alternate.be/Thermaltake/Smart-RGB-700W-700-Watt-voeding/html/product/1369651?gclid=EAIaIQobChMIkbqmrqr63wIVD9-yCh3WZAazEAQYBSABEgLwPPD_BwE&ad_id=%7Bcreative%7D&articleId=1369651&s2m_campaign=DEACTIVATED&channel_code=544&s2m_product_id=TN7T43&utm_source=adwords-shopping
          Zouden deze passen?
          Met vriendelijke groeten
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.