Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

als je je site hebt gemaakt in photoshop dan vind je het wss een rot karweitje om alles (mooi) te knippen.

hiervoor kunnen we de slice tool gebruiken (press K).

na 10 min (probeer tijd inbepgrepen) kan je zoiets als dit hebben

tutorial_6.jpg

*waarschuwing uw site kan anders lijken*<=daar staat niks.

nu komt het opslaan ga naar file>save for web

nu komt het moeilijkste (dus opletten)

hou shift ingedrukt en ga over ALLE (ALLEx9999999...) delen.

waner het op gif staat zet het naar jpg (:confused:)

klik save;)

(zo zou het eruit moeten zien)

tutorial_7.jpg

(de settings hierboven)

sla het nu in de gewenste folder op (als html)

tutorial_8.jpg

TADAAAAA klaar.

(prenten en originele tut zijn gemaakt door KamilKJHF (geen link naar bron wegens site forum regels schend)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.072
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    james58harley
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door Jasper
      Goedemorgen Forumleden, 

Voor mijn fotografie hobby ben ik opzoek naar een Laptop die ik kan gebruiken voor Lightroom en Photoshop. 

Waarvoor heb je een laptop nodig? - Lightroom, Photoshop en uiteraard de standaard (browsen, mailen, Excel, Word, Etc.) Wat is mijn budget? - Ik hoop rond de €1500 te blijven. Indien aan te raden kan het budget omhoog.  Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Geen voorkeur voor een bepaald merk. Voor mijn werk gebruik ik een HP. Ik heb geen ervaring met Apple en ben dus huiverig om een macbook aan te schaffen. Indien dit echt veel beter is hoor ik het graag.  Heb ik al die nieuwe functies nodig? - 2 in 1 is niet nodig. Het gaat er om dat de laptop de foto's snel verwerkt/aanpast. Tevens zal er genoeg opslagruimte moeten zijn. En de schermkwaliteit is uiteraard belangrijk om de foto's goed weer te geven.  Welke schermgrootte heb ik in gedachten?  Mijn voorkeur ligt rond de 15 inch. Voor mijn werk heb ik een 17 inch laptop. Deze is vrij groot en vooral ook zwaar. Ik wil de laptop namelijk ook mee kunnen nemen op reis etc.  Heb ik nog randapparatuur nodig? - In de toekomst wil ik een 4K scherm kopen voor thuis. Deze wil ik dan gebruiken als hoofdscherm voor de laptop. Dit scherm moet dan goed geschikt zijn voor fotoweergave. (kleurecht) Heb ik nog overige specifieke wensen? - Omdat de laptop veel mee zal gaan op trips is gewicht belangrijk. De laptop die ik voor het werk gebruik gaat maar maximaal 2 uur mee op zijn accu. Dit zie ik graag langer. Tevens zoek ik een laptop die een aantal jaar mee zal kunnen gaan. Liever nu wat duurder maar meer kwaliteit.  Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in Nederland.   
      Ik hoor graag van jullie 
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door HdL
      Hallo,

Ik heb in mijn bedrijfsnaam Noé Adviesbureau Installatie Techniek de eerste letter e iets naar achteren gekanteld, zoals google dat ook heeft. Ooit door iemand zo gemaakt.

Door wijziging btw nummer (eis belastingdienst) moet ik mijn briefpapier met logo en watermerk wijzigen.

Als ik mijn briefpapier / logo maak, kan ik deze letter niet kantelen, zonder dat het een ontzettend kwaliteitsverlies oplevert met printen naar pdf.

Kopiëren naar andere laag of vanuit een ander bestand halen en deze letter dan kantelen; zelfde probleem; de letter wordt wazig bij printen. alle andere letters blijven scherp, ook als ik die uit een andere laag/bestand haal.
      Er gebeurt dus echt iets bij het kantelen.

Ik heb het nu maar recht gemaakt zodat ik even verder kan, maar dat is tijdelijk.

Wie kan mij helpen.

• Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
  • Nieuwe aanmaken...