Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Log in om dit te volgen  
Royko

(Royko) Nieuwsgroepen in Outlook 2010 instellen

    Aanbevolen berichten

    LS.

    Hoe stel ik Nieuwsgroepen in Outlook 2010 in?

    Ik kan het niet vinden en op Internet lees ik tegenstrijdige berichten.

    Moet ik afzonderlijk ook een Reader installeren ofzo?

    Vandaar deze poging.

    Alvast dank,

    Groet,

    Roy

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    0

    He, wat jammer nou.

    Is er geen andere mogelijkheid om Nieuwsgroepen te benaderen?

    Groet,

    Roy

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites


  • Topicstarter
  •    0

    Hey Asus,

    Ben nog steeds niet verder gekomen. Krijg wel van her en der allerlei tips, maar die zijn voor mij als leek best wel ingewikkeld, dus wacht ik nog steeds op een voor mij praktisch haalbare oplossing.

    Groet, Roy

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Is Spotnet (downloaden van content uit nieuwsgroepen) geen andere "toepassing" van nieuwsgroepen dan het gebruik van nieuwsgroepen wanneer dit opgenomen is in je e-mailprogramma zoals bij Windows Mail of Windows Live Mail ?...:hmmmm:

    U kunt Windows Mail ook gebruiken voor het lezen van nieuwsgroepen. Nieuwsgroepen zijn internetdiscussieforums waar groepen gebruikers met gemeenschappelijke interesses bij elkaar komen om te praten over allerlei onderwerpen, van software tot stripboeken en politiek.

    In tegenstelling tot e‑mailberichten, die alleen zichtbaar zijn voor de afzender en de opgegeven ontvangers, kunnen nieuwsgroepberichten worden gelezen door iedereen die de groep bekijkt waarin deze zijn gepost. Nieuwsgroepen hebben een internationaal bereik, met deelnemers uit alle hoeken van de internetwereld.

    Voordat u berichten in een nieuwsgroep kunt bekijken, hebt u een nieuwslezerprogramma nodig, bijvoorbeeld Windows Mail.

    Bron: Microsoft.

    Of zie ik dat verkeerd ?...

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Mozilla Thunderbird is een gratis mail en nieuwslezer programma.

    Spotnet is geen nieuwslezer ? Het is een database van wat er op nieuwsgroepen te vinden is.

    GrabIt is een gratis nieuwslezer. Je kan er ook gewone tekstberichten mee posten.

    Ikzelf gebruik Free Agent (niet gratis)

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        38.982
      • Meeste online
        1.622

      Nieuwste lid
      Ulrich Bns
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door RoMuLaN
        Ik gebruik Windows 10 als besturingssysteem.
        Sinds enkele dagen ervaar ik bij het opstarten van de browser Microsoft Edge problemen. In plaats van de homepage (msn) te laden met daarop de meest recent gebruikte apps, laadt er een blanco scherm en als ik dan zelf websites invoer, dan moet ik daar altijd bevestigen voor cookiesinstellingen, worden paswoorden (voorbeeld facebook, YouTube, Steam,...) niet onthouden, en alle pagina's laden zeer traag, en de hulppagina's van microsoft blijven wit staan.
         
        Ik heb het volgende al geprobeerd:
        - heropstarten
        - apart gezette tabbladen verwijderd
        - verwijderen van cache, cookies, trackers
        - herstel en herinitialisatie
        - antivirus laten lopen
        - updates W10 laten lopen

        Niets lijkt te werken. Zijn er nog mensen die deze problemen hebben ontmoet, en wat is jullie oplossing geweest?
      • Door hpPhilip
        Hallo iedereen,
        sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
        Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
        In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
        Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
        Mvg Philip
        Schermproblemen.docx
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door spike666
        Hallo,
         
        Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

        Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
        In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 
        Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
        Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
        Probleem dus.
         
        Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 
        Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?
         
      • Door Gebruiker22
        Hallo,
        Nadat ik klaar was met het bouwen van mijn pc (2 maanden geleden), het installeren van drivers en updates, heb ik een aantal problemen ondervonden.

        1. Probleem met browsers.
        Browsers laden de pagina niet meer, duren te lang om een afbeelding te laden of een video af te spelen tot het punt waarop het probleem van "time-out van de verbinding" wordt aangegeven.
        Om dit op te lossen, moet ik een andere browser gebruiken, totdat die browser hetzelfde probleem zou hebben, dus het maakt niet uit in welke browser ik gebruik. Na een tijdje laden ze allemaal op de een of andere manier de pagina niet meer. Ik heb niets ge-edit in alle browsers. (alles staat op de default settings)
         
        - Google Chrome: werkt niet. De sites blijven maar laden.
         
        Brave: werkt vaak, kan browseren, stopt met laden van pagina's na gebruik. Geeft dezelfde foutmelding als Google Chrome.
        T
        Soms moet ik meer dan een paar minuten wachten totdat de pagina is geladen en dan werk het niet meer.
         
        - FireFox: momenteel gebruikt het om dit bericht te typen, werkt prima. Na enig gebruik laadt het foto's en video's wat langzamer op het punt dat het geen verbinding maakt. (Zelfde issue als Chrome and Brave)
        - Mircosoft Edge: heb het niet veel gebruikt, maar als niets werkt, gebruik ik het als een laatste redmiddel. Het heeft dezelfde problemen als FireFox en Brave als er gebruik van maak.

         

        2. Windows en tijden het gamen freezes.

        Bij gebruik van Windows:

        Soms beweegt het niet of bevriest het langer dan 5 minuten. Als ik bijvoorbeeld op Taskmanager click of iets moest zoeken, bevriest het.
        Wanneer ik een programma of afbeelding open, bevriest alles, soms geen muisbeweging. Bij het typen in een browser heeft ook hetzelfde probleem. Maakt niet uit wat.
        Een klein voorbeeld wanneer ik iets wil zoeken: https://youtu.be/t7GNmcwiUmk
         

        Bij het spelen van Games:
        Maakt niet uit welk spel (Nostale, Closers, Rust) het scherm stop een paar seconden. Door en door.

         

        3. Andere talen installeren
        Ik kan niets selecteren zoals je kunt zien in de onderstaande schermafbeelding.
        https://i.imgur.com/6on8wit.png


        4. Mijn build:
         
         
        5. BIOS

        Ik ben op internet op zoek geweest en vond geen oplossingen... Wat kan ik doen om deze problemen op te lossen?
        Heb ook een logje van Speccy aan dit bericht toegevoegd. (Desktop.txt)
        Desktop.txt
             
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.