Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil een vraag stellen over de nieuwe rijbewijzen mss is da hier geen plaats voor maar ik zou het willen weten ..

Die nieuwe rijbewijzen zijn voor 10jaar na 10jaar is eht vervaldatum en moet da verwisseld worden en mijn vraag is moeten we om de 10jaar opnieuw voor praktijk ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb je vraag verplaatst naar de "huiskamer" omdat ze daar beter staat dan bij de aan- en verkoop adviezen :-)

Na wat rondneuzen op enkele site van de overheid en het verkeersreglement i.v.m. de rijbewijzen nieuw model, heb ik nergens iets gezien dat er op wijst dat je bij verlenging opnieuw praktijk(examen) zou moeten doen. Ik vermoed dus dat het niet nodig zal zijn.

Als je het zeker wil weten, kan je misschien eens navragen bij de gemeente of de politie in je buurt.

Voor sommige categorien heb je wel een medisch attest nodig en dat moet ook nog geldig zijn op het ogenblik van de verlenging.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.844
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    deadlygamer728
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Amonra
      Ik bezit een Logitech Wecam, aangesloten op een lenovo desktop PC. 
      Het beeld van de Webcam is erg korrelig .Ik heb via de webcam instelling al van alles geprobeerd/ contrast-scherpte ect. maar geen verbetering.
      De Webcam is aangesloten op een USB.2.0 poort achterzijde. Ik heb al een andere USB poot (2.0) ook aan de achterzijde geprobeerd maar geen verbetering.
      Vraag: maakt het wat uit als ik de webcam aan de voorzijde op een USB 3.0 aansluit??? of is het wat anders????

Amonra
    • Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door Kelly6695
      Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    • Door Testpc
      Ik krijg zo nu en dan blauw scherm
      Wat is er aan de hand want het is hinderlijk

• Nieuwe aanmaken...