Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


    Aanbevolen berichten


    Die foutmelding komt waarschijnlijk van microsoft security essentials.

    Kan je de volgende keer een afbeelding maken van de foutmelding en deze aan een volgend bericht als bijlage toevoegen.

    Met paint een afbeelding maken.

    Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

    Kan je de foutmelding wegklikken?

    Werkt de pc dan verder normaal of zijn er nog andere problemen?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

    • Welkom op PC Helpforum

    • Leden statistieken

      • Aantal leden
        39.197
      • Meeste online
        1.622

      Nieuwste lid
      Benjaplus
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

      • Door RoMuLaN
        Ik gebruik Windows 10 als besturingssysteem.
        Sinds enkele dagen ervaar ik bij het opstarten van de browser Microsoft Edge problemen. In plaats van de homepage (msn) te laden met daarop de meest recent gebruikte apps, laadt er een blanco scherm en als ik dan zelf websites invoer, dan moet ik daar altijd bevestigen voor cookiesinstellingen, worden paswoorden (voorbeeld facebook, YouTube, Steam,...) niet onthouden, en alle pagina's laden zeer traag, en de hulppagina's van microsoft blijven wit staan.
         
        Ik heb het volgende al geprobeerd:
        - heropstarten
        - apart gezette tabbladen verwijderd
        - verwijderen van cache, cookies, trackers
        - herstel en herinitialisatie
        - antivirus laten lopen
        - updates W10 laten lopen

        Niets lijkt te werken. Zijn er nog mensen die deze problemen hebben ontmoet, en wat is jullie oplossing geweest?
      • Door jjeroen00
        hallo wie kan me helpen hiermee?
         
        The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?
         
        groetjes jeroen
      • Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.
         
        Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.
         
        Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..
         

         

         

      • Door JDAV
        Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.