Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Hallo

Ik gebruik hotmail deze is over gegaan in outlook. Al zeker 2 maanden kon ik de personen gewoon openen en mijn contact personen bekijken maar ineens ging hij niet meer open en de melding meld alleen maar er ging iets fout probeer het nog eens en als het dan nog niet lukt melden wat ik dan ook gedaan heb. Ik heb ook een nieuw outlook account aangemaakt maar ook daar kan ik personen niet in open krijgen,maar ik kan ook geen contacten aanmaken. Als ik van een mail de contact persoon laat op slaan doet die dat wel maar als ik die dan wil gaan bewerken lukt het weer niet. Misschien heb ik war verkeerds op mijn laptop aan geslagen . maar lastig is het wel hoop dat er een oplossing voor te vinden is vast bedankt janoeska

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Heb ik gedaan maar kom daar niet verder mee helaas. Heb vanmiddag op een andere laptop in gelogd en daar ging het als van ouds zonder problemen dus weet ik nu zeker dat het aan mijn laptop licht, maar wat ik heb waarschijnlijk het zelf zonder het te weten gedaan. Ben op een of andere manier er achter gekomen dat mijn contacten in sky zijn beland, daar heb ik ze eenmaal gezien maar kon daar ook verder niets mee. Dus ik ben benieuwd wat ik verkeerd gedaan heb.

janoeska

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Heb bericht gehad van de outlook dat ze problemen hadden met Windows Vista en dat ze het zo snel mogelijk op zouden lossen.

Dat is gebeurd en alles werkt weer normaal. bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.985
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Agnes Bouwen
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door watco
        Ik heb een werkende excel 2019 .xslm file met externe koppelingen naar andere excel 2019 files om er gegevens uit te halen via VERT.ZOEKEN
        Ik heb de file zaterdagavond nog gebruikt en opgeslagen zonder enig probleem.
        Zondagochtend start ik hem op om er verder aan te werken en krijg de melding "Kan het project of de bibliotheek niet vinden".

Als ik ALT F11 > extra bekijk dan staat er geen enkele verwijzing.
        Ik kan hem niet opslaan en ook niet als xlsx zonder de 2 macrootjes die erin staan. Deze hebben trouwens geen enkel verband met het halen van gegevens uit andere excel files maar zijn gewoon 2 testmacro's om niet werkende internet links te detecteren van foto's op onze server.

Wie heeft hiermee ervaring / oplossing ?

Ik heb het trouwens ook een maand geleden voor gehad met een andere file en dan heb ik het kunnen oplossen door een oude file van dagen ervoor terug al mijn ondertussen aangebrachte wijzigingen terug toe te voegen, hier heb ik 2 dagen werk aan gehad.
        Ik wil dit deze maal proberen te vermijden

• Door ladydee
        Ik wil graag mijn Rem bestanden kunnen openen, weet iemand een  online oplossing, of het bestand via computer te bewerken?
        Fotos staan op mijn computer. 

• Door spike666
        Hallo,

Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

Hij werkte met windows 7 en outlook2010.
        In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 
        Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.
        Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.
        Probleem dus.

Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 
        Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?

• Door pmaris
        Hallo,
        ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
        Met vriendelijke groeten,
        Paul

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.