Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Asus

Verkort de opstarttijd van je PC met SOLUTO

Aanbevolen berichten

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.945
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Mieke Ramaekers
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door kape
        Farbar's Recovery Scan Tool

De meest recente versie van FRST kan je hier downloaden:

Link 1 | Link 2

Farbar Recovery Scan Tool (FRST) is een diagnosetool met de ingebouwde mogelijkheid om via voorbereide scripts oplossingen aan te bieden voor met malware besmette computers. Het tool werkt zowel in normale modus als in veilige modus. Indien de computer opstartproblemen heeft, kan het ook ingezet worden in de Windows herstelomgeving. Deze laatste mogelijkheid is erg nuttig bij het behandelen van problemen die voorkomen tijdens het opstarten van de computer.

Informatie over de handleiding.

Deze handleiding werd origineel geschreven door emeraldnzl in overleg met Farbar en in samenwerking met BC (Bleeping Computer) en G2G (Geeks to Go). Emeraldnzl heeft zich inmiddels uit het project teruggetrokken en nu wordt de handleiding onderhouden en up-to-date gehouden door picasso in overleg met Farbar. De toelating van picasso en Farbar is vereist voor het gebruik van deze handleiding of het quoten van delen van deze handleiding op andere websites. Hou er rekening mee dat deze handleiding origineel opgesteld werd voor de ondersteuning van malwarehelpers op forums en niet voor individuele gebruikers.

Vertalingen

Frans
        Duits
        Pools
        Russisch
        Nederlands (België)
        Nederlands (Nederland) = HijackThis.nll

Inhoudstafel

1. Inleiding
        2. Standaard Scangebieden
        3. Hoofdscan (FRST.txt)

Processen         Register     Geplande taken         Internet     Services en Drivers          NetSvcs     Een maand (aangemaakt/gewijzigd)     FLock     FCheck     KnownDLLs       SigCheck       Koppelingen     Herstelpunten     Geheugeninfo     Schijven en MBR & Partitietabel       LastRegBack  
        4. Bijkomende scan (Addition.txt)

Accounts       Veiligheidscentrum (Security Center)       Geïnstalleerde programma’s       Aangepaste CLSID       Snelkoppelingen & WMI       Geladen Modules       Alternate Data Streams       Veilige Modus       Bestandskoppeling       Internet Explorer vertrouwde/beperkte toegang       Hosts inhoud       Andere gebieden       MSCONFIG/TASK MANAGER uitgeschakelde items       Firewallregels       Herstelpunten       Defecte Apparaatbeheer Apparaten       Eventlog fouten       Geheugeninfo       Schijven       MBR & Partitietabel  
        5. Andere optionele scans

Toon BCD SigCheckExt Snelkoppelingen (Shortcut.txt) Bestanden laatste 90 Dagen Zoeken bestanden Zoeken in register  
        6. Instructies/Commando’s

CloseProcesses: CMD: Copy: CreateDummy: CreateRestorePoint: DeleteJunctionsInDirectory: DeleteKey: en DeleteValue: DeleteQuarantine: DisableService: EmptyTemp: ExportKey: en ExportValue: File: FilesInDirectory: en Folder: FindFolder: Hosts: ListPermissions: Move: nointegritychecks on: Powershell: Reboot: Reg: RemoveDirectory: RemoveProxy: Replace: Restore From Backup: RestoreErunt: RestoreMbr: RestoreQuarantine: SaveMbr: SetDefaultFilePermissions: StartBatch: — EndBatch: StartPowershell: — EndPowershell: StartRegedit: — EndRegedit: TasksDetails: testsigning on: Unlock: VirusTotal: Zip:  
        7. Canned Speeches - Standaardteksten

8. Changelog

• Door desy
        Beste, Ik wil graag muziek van you tube converteren naar een mijn laptop. Zodat ik het van mijn laptop op mijn Android tel. kan zetten en daar beluisteren.
        Welk programma is daarvoor het meest geschikt??
        Dank

• Door joska
        Beste,

Heel regelmatig luister ik muziek via youtube, dat ging altijd goed, maar opeens loopt mijn laptop telkens vast.
        Dan hoor ik alleen nog een hardgeluid, maar geen muziek meer.
        Momenteel heb ik dit probleem tientallen keren op een dag.
        Ook veranderen diverse instellingen in Chrome van zelf.

Misschien kan iemand mij helpen.

Bijvoorbaatdank !!
      • Door Grandaelus
        Hallo degene-wie-dit-leest

Als ICTer zijnde ben ik graag aan het probleem oplossen en upgraden van systemen.
        Alleen loop ik tegen een probleempje aan met mijn laptop.
        Nergens op internet kan ik meer geldige informatie vinden over mogelijkheden van grafische upgrade van mijn laptop.

Het gaat hier om de Packard Bell EasyNote LJ65 (LJ65-CU-014).

Uiteraard heb ik al ondervonden dat het upgraden van RAM naar 8GB mogelijk was en ook volledig in gebruik wordt genomen door het systeem (zonder vertragingen).
        Ook heb ik ontdekt welke processoren op de socket passen en compatible zijn met het systeem en chipset (GM45).

Één iemand op internet omschrijft BIOS problemen met de ATI Radeon HD6770M.
        Echter is dit ook al een lange tijd geleden, dus weet ik niet of iemand al oplossingen heeft ontdekt of gecreëerd.
        De laptop draagt tot hedendaags nogsteeds zijn HD4570M.
        Netjes kaartje voor zijn tijd, maar voor een ICTer is het in deze tijd een slakje geworden.
        Ik houd sowieso de koelpasta vers ieder jaar ongeveer, gezien oververhitting niet ver te zoeken is, vooral met de fabriekswaarde pasta.
        Er zitten nou eenmaal niet verkeerde onderdelen in en prestatie wekt nog altijd hitte op, ook in een samengeknepen PCtje als deze.

Dus laat ik maar neerkomen met de conclusie, voor de ik-will-niet-alles-lezen lezers:
        - Wat is de hoogst/laatst compatible videokaart voor de LJ65-CU-014?
        - Dit betreft elk mogelijk merk, fabrikant en type, zolang het gaat om nette prestaties.

MVG
        Sytse
      • Door tolhansen
        Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem als ik vanaf een willekeurige internetpagina in Google Chrome een video wil afspelen. Tijdens het afspelen hoor ik wel geluid maar zie geen beeld, het scherm blijft zwart. Als ik via You  Tube in Google Chrome een video probeer af te spelen is dat geen probleem. 

CCleaner vind geen probleem, opnieuw opstarten of de oplossingen die Google biedt zoals resetten leveren niets op.

Als ik hetzellfde probeer te doen via Edge lukt het wel al ziet bij sommige sites het beeld er vreemd uit, (een kwart van het scherm linksboven gevuld tijdens het afspelen van de video)

Voor zover ik weet zijn er kort voor het probleem geen updates van windows geweest.

Ik heb een Tosiba Satellite met Windows 10

Mvg
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.