Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Heb inderdaad 2.5 en heb al gekeken bij support center, maar technische uitleg in het Engels ??

Had met mijn vorige pc ook incredimail onder Vista en had nooit problemen, nu met windows 8 wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Ja heb daarjuist ff gekeken naar support, en daar spreekt men van firewall aan te passen..heb dit gedaan en ga nu pc opnieuw opstarten. Anders kijk ik nog eens naar beide links hierboven vermeld. Alvast bedankt voor de reactie, ik laat iets weten of het gelukt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Heeft dus niet geholpen de aanpassing in de firewall ? Nu weet ik het niet meer. mijn account is @skynet.be, maar dat heeft er niks mee te maken. Er moet ergens een instelling zijn maar waar, ben een leek op pc gebied.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik heb zelf incredimail geïnstalleerd om even te kunnen testen.

Het account blijft na PC- herstart aanwezig.

Ga Hulpmiddelen-> e-mailaccounts...

post-23245-1417705455,8128_thumb.png

In het volgende venster klik je op toevoegen.

post-23245-1417705455,5639_thumb.png

Dan klik je op ik wil de instellingen zelf configureren.

post-23245-1417705455,6013_thumb.png

Dan klik je op Andere

post-23245-1417705455,6468_thumb.png

Vul je gegevens in en klik op volgende

post-23245-1417705455,6841_thumb.png

Je ziet het aangemaakt account staan, klik op sluiten.

post-23245-1417705455,7174_thumb.png

Ik herstart mijn PC ga naar hulpmiddelen-> e-mailaccounts...

Het staat er nog.

post-23245-1417705455,7499_thumb.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Het wordt een beetje eentonig, nog eens herbegonnen..uit - aan ..zelfde resultaat.

Ga ermee stoppen vandaag, bedankt voor de hulp en ik zie wel later.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.801
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Petronne
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Peter Boels
        Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!

• Door Peter Boels
        Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!
      • Door Ron88
        De pc van mijn vrouw, een HP Pavilion 590-p0920nd , blijft ineens hangen in rebooten.
        In de bijlage de verschillende stappen.
        Na dit proces sluit de pc af om vervolgens weer met luid piepen opnieuw te beginnen. 
        De pc is 5 maanden oud.
        Is dit met jullie hulp op te lossen?

• Door bennieboef
        Hallo Allemaal,

Mijn macro zoekt in een windows map op de volgende manier : "prd." + <cell value> + ".dld"
        Het probleem is dat er niet wordt gezocht in inderliggende bmappen

Hier de macro :

Option Explicit

Sub Find_DLD()
        Dim AckTime As Integer, InfoBox As Object
        Dim iRow As Integer ' ROW COUNTER.
        Dim sSourcePath As String, currentpath As String
        Dim sDestinationPath As String
        Dim sFileType As String
        Dim sFileType1 As String

Dim bContinue As Boolean

bContinue = True
        iRow = 2

' THE SOURCE AND DESTINATION FOLDER WITH PATH.
        sSourcePath = "S:"
        sFileType = ".dld" ' TRY WITH OTHER FILE TYPES LIKE ".pdf".
        sFileType1 = "prd."

' LOOP THROUGH COLUMN "B" TO PICK THE FILES.
        While bContinue

If Len(Range("E" & CStr(iRow)).Value) = 0 Then ' DO NOTHING IF THE COLUMN IS BLANK.
        Set InfoBox = CreateObject("WScript.Shell")
        AckTime = 1
        Select Case InfoBox.Popup("Klaar.", _
        AckTime, "Hieperdepiep", 0)
        Case 1, -1
        Exit Sub
        End Select
        Else
        ' CHECK IF FILES EXISTS.

If Len(Dir(sSourcePath & sFileType1 & Range("E" & CStr(iRow)).Value & sFileType)) = 0 Then
        Range("F" & CStr(iRow)).Value = "Geen kantprogramma"
        Range("F" & CStr(iRow)).Font.Bold = True
        Else
        Range("F" & CStr(iRow)).Value = "Kantprogramma bestaat!"
        Range("F" & CStr(iRow)).Font.Bold = False

End If
        End If
        iRow = iRow + 1 ' INCREMENT ROW COUNTER.
        Wend
        End Sub

Het zou fantastisch zijn al iemand deze code zo kan aanpassen dat de macro ook in de onderliggende mappen van s:\ gaat zoeken.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijlage :  bestand met macro.
        Controle dxf + kantprogramma.xlsm
      • Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...