Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Reintje

Wil google terug

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik wou iets downloaden,heb het afgebroken, maar heb toch iets aan mijn been,

Ik kan niet meer Google als standaard hebben,wie o wie kan me helpen aub?:hmmmm:

Dankbare groetjes

Reintje

post-15759-1417705475,7712_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Oeijeoei het zit in Crome ook,wat nu:hmmmm:

Groetjes

Reintje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag Reintje,

1. Download HijackThis. (klik er op)

De download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere PC en het bestand met een USB-stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden. Dit kan je HIER doen.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map. De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    2

Hier het logje

bedankt Jion

grtj Reintje

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 19:48:14, on 2/07/2013

Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)

MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16611)

Boot mode: Normal

Running processes:

D:\DATA\PrintScreen\PrintScreen.exe

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONENOTEM.EXE

D:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe

D:\Photoshop Elements 6\apdproxy.exe

D:\Program Files\psp12\CorelIOMonitor.exe

C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe

C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe

C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

D:\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Qvo6.com

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://www.google.be/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Qvo6.com

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Qvo6.com

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,

O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL

O2 - BHO: Java Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll

O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O2 - BHO: Aanmeldhulp voor Microsoft-account - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll

O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O4 - HKLM\..\Run: [avast] "D:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "D:\Photoshop Elements 6\apdproxy.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [bCSSync] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Corel File Shell Monitor] D:\Program Files\psp12\CorelIOMonitor.exe

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Gebruiker_2\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c

O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen] D:\DATA\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - Startup: OneNote 2010 Schermopname en Snel starten.lnk = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONENOTEM.EXE

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll

O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll

O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics

O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll

O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL

O23 - Service: Adobe Active File Monitor V6 (AdobeActiveFileMonitor6.0) - Unknown owner - D:\Photoshop Elements 6\PhotoshopElementsFileAgent.exe

O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe

O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)

O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe

O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Intel® Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)

O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe

O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Intel® Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\LMS\LMS.exe

O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)

O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Nalpeiron Licensing Service (nlsX86cc) - Nalpeiron Ltd. - C:\Windows\system32\nlssrv32.exe

O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\Windows\SysWOW64\PSIService.exe

O23 - Service: Protexis Licensing V2 (PSI_SVC_2) - Protexis Inc. - c:\Program Files (x86)\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe

O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)

O23 - Service: UMVPFSrv - Logitech Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\logishrd\LVMVFM\UMVPFSrv.exe

O23 - Service: Intel® Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Management Engine Components\UNS\UNS.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)

O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--

End of file - 11540 bytes

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Qvo6.com

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Qvo6.com

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Qvo6.com

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

• Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
    • Klik vervolgens op Verwijderen.
    • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
    • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal.

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.

Post aansluitend de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    2

Hallo Jion

Heb Google en Crome terug als startpagina,mijn schoonzoon heeft mijn pc overgenomen,:top:

maar hebben nog niet met AdwCleaner gedaan.

Alvast heel veel dank.:adore:

groetjes

Reintje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    2

Ben bang dat het meerdere dingen verwijderd:hmmmm:

Heb nog een vraagje,ik ontvang geen email als jullie antwoorden,heb nochtans

niks veranderd aan de instellingen hier op het forum.

Groetjes

Reintje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat van die email is een gekend probleem dat al een tijdje aan de gang is.

De forumbeheerders zijn het probleem aan het onderzoeken.

Het kan zijn dat AdwCleaner nog andere zaken verwijdert, maar dat zal ook adware zijn zoals die Qvo6.com.

AdwCleaner zal zeker geen zaken verwijderen die niet weg mogen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.800
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Tricky Worlds
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Piet2398
        Hallo
        Ik heb sinds kort een probleem met google chrome. Elke keer wanneer ik google chrome afsluit en ik deze opnieuw opstart opent deze mijn laatst gesloten pagina's. Wanneer ik echter bij instelling kijk, staat er bij:  "Bij opstarten" de optie "De pagina 'nieuw tabblad' openen" geselecteerd dus daarom vraag ik mij af waarom chrome toch mijn laatst gesloten pagina's opent.
        Alvast bedankt!
      • Door MasterMouse
        Ik heb voor mijn dochter een Google account gemaakt voor op de Tablet. Nu kwam ik erachter dat ze daardoor niet meer op youtube kon. Heb haar google account verwijderd. Nu is haar tablet vergrendeld. Ze vragen om een code van de ouder. Ik heb nooit een code ingesteld. Ik kan haar google account niet online herstellen. Via Family link lukt het ook niet omdat haar account niet meer bestaat.. dus kom er niet meer in. Dus de Tablet blijft vergrendeld.

• Door HeavenlyDemon
        Hoi,

Ik heb laatst mijn moederboard, ram, CPU en PSU vervangen nadat mijn oude moederboard van DDR3 kapot ging. 
        Dus ben ik geupgrade naar DDR4 en dus veel moeten vervangen. 
        Nu is dus mijn probleem dat wanneer ik download dat de rest zoal Discord of tijdens het gamen te erg gaat laggen en ik niks meer kan doen (voordat ik had geupgrade was dit niet de zaak).
        De drivers heb ik ook al bekeken en leken up to date te zijn.
        Mijn SSD was wel raar aan het doen na de faal van mijn moederbord maar doet het nu weer prima, maar misschien dat het daar mee te maken kan hebben.
        Heb ook Windows 10 nog niet geactiveerd op dit moment door de hardwareupgrade maar neem aan dat dit niet het probleem veroorzaakt.

Mijn specificaties zijn:

Moederboard: B360M H
        CPU: Intel i5-8600 @ 3.10Ghz (6cpu)
        RAM: 8GB
        GPU: AMD radeon RX 470
        PSU: Seasonic M12

Hopelijk weet er iemand meer over dit probleem en mochten er meer vragen zijn beantwoord ik ze zo snel mogelijk.

Mvg,

Thom

• Door Aangespoelde
        Ik gebruik Gmail op PC en ik heb een aantal contactpersonen, waar soms zelfs de verjaardag is ingevuld naast GSM mail adres ...

Google Agenda gebruikt automatisch deze ingevulde verjaardagen en neemt die op in de kalender. Het is niet mogelijk om die daar te wissen of te verwijderen in die kalender, dit kan enkel in Contactpersonen van Gmail.

Dit werkt zeer goed, als ik een verjaardag toevoeg bij een contactpersoon verschijnt die onmiddellijk in de kalender, als ik een verjaardag wis bij een contactpersoon is die ook weg in de kalender.

Op smartphone gebruik ik een app voor weergave van dezelfde Google Agenda, en die geeft normaal hetzelfde weer als op PC.

Als ik nu een verjaardag wis in Contactpersonen dan is die wel verdwenen in Google Agenda op PC maar die blijft staan op smartphone in dezelfde kalender. Ik heb op smartphone Contactpersonen apart staan en daar is alles ook in orde, identiek aan PC.

Wat is er nu verkeerd en hoe los ik dit op?
      • Door tolhansen
        Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem als ik vanaf een willekeurige internetpagina in Google Chrome een video wil afspelen. Tijdens het afspelen hoor ik wel geluid maar zie geen beeld, het scherm blijft zwart. Als ik via You  Tube in Google Chrome een video probeer af te spelen is dat geen probleem. 

CCleaner vind geen probleem, opnieuw opstarten of de oplossingen die Google biedt zoals resetten leveren niets op.

Als ik hetzellfde probeer te doen via Edge lukt het wel al ziet bij sommige sites het beeld er vreemd uit, (een kwart van het scherm linksboven gevuld tijdens het afspelen van de video)

Voor zover ik weet zijn er kort voor het probleem geen updates van windows geweest.

Ik heb een Tosiba Satellite met Windows 10

Mvg
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...