Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.849
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Frank1981
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door francesco H
      Ik heb een nieuwe computer HP probook met windows 10. in zowel edge als firexfox zie ik over diverse iconen en andere delen in de browser een wit kruis. Ook de webcam geeft bij het maken van foto's een heel verknipt beeld. iemand enig idee wat dit veroorzaakt en hoe het te verhelpen is?  als voor beeld volgende foto.  Als ik film met de webcam geeft ie wel goed beeld. ik hoop dat iemand een tip heeft.

• Door STYLUS3530
      Hello Folks

Ik heb Firefox openstaan met soms wel meerdere tabbladen tegelijk, nu is het zo dat ik wil dat alle sites die met dezelfde naam beginnen bij elkaar staan, het is natuurlijk mogelijk dit te verwezenlijken via slepen van de tabbladen, maar dit is een erg moeizaam werkje. Heeft er iemand een oplossing van een add-on of een interne functie waardoor dit automatisch zou kunnen gebeuren?

Alvast hartelijk bedankt

STYLUS3530
    • Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door johanny
      Ik kan mij op mijn pc niet meer aanmelden voor gmail met google chrome als browser. Dit lukt wel als ik firefox gebruik en ook probleemloos op mijn andere apparaten. Ik heb van alles geprobeerd, bijvoorbeeld chrome gedeïnstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Voor mij is dit een raadsel.

• Nieuwe aanmaken...