-
Welkom op PC Helpforum
-
Leden statistieken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Nicole ABbenes
Leuke mensen!
Graag gebruik ik een externe koppeling naar een andere werkmap. Er treedt echter een #REF! fout op in de doelwerkmap die de koppelingen bevat. Dit lost zich op wanneer ik de bronwerkmappen open. Ik zou graag de doelwerkmap openen zonder foutcodes, zonder de bronwerkmappen te hoeven openen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
-
Door Pilsje46
Hallo,
Ik heb windows 7 en mijn c partitie is bijna vol terwijl ik nog veel plaats heb op D.
Hoe kan ik C vergroten zonder dat ik mijn pc moet formatteren?
Pilsje46
-
Door aaron1232
Hallo iedereen ,
Ik heb een windows 7 ultimate en ik heb mijn extern bureaublad ingeteld dat in binnen en buiten het netwerk erop kan, maar als ik via mijn andere pc erin wil terwijl er iemand op zit lukt dat niet, dan moet de andere persoon zich afmelden, maar de coputer is zwaar genoeg voor beide. Maar hoe stel ik dit in?
-
Door poonkje112
Hallo ik keek vandaag op mijn pc en er stond een z cd drive met een cd erin terwijl er geen cd in de cd lade zit.
Ik stel het heel erg op de prijs om nog een keer helpen Gr. Poonkje112
-

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
Aanbevolen berichten