Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vraagje:

een vriend heeft een Laptop Apple (+- 10 jaar) en werk met XP daarop.

Hij heeft nu Gadwin geinstalleerd om printscreens te kunnen maken.

Feit is dat hij geen appart cijferklavier heeft en niet weet hoe hij nu die printscreen kan maken.

Weet iemand welke toetsen hij dan wel kan gebruiken en/of het wel mogelijk is dit te gebruiken op zo'n oude Laptop.

Groeten,

jean Paul

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 2 weken later...

:top::top:Dag,

Mijn vriend is genezen en we hebben uw tip ivm gadwin ( Ga bij Gadwin naar Voorkeuren daar kunt hij Sneltoetsen naar wens instellen. ) toegepast.

Dit is gelukt maar is eventjes aanpassen want hij werkt met Thunderdbird/Mozilla ipv Outlook Express.

Dus hij moet nu wat oefenen.

Zo, zaak geklaard en hierbij een grote dank voor de tussenkomst en oplossing.

Groeten,

Jean Paul

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Jean Paul,

Dit is gelukt maar is eventjes aanpassen want hij werkt met Thunderdbird/Mozilla ipv Outlook Express.

Het maakt niet uit met welk programma er gewerkt wordt.

Als de voorkeuren van Gadwin eenmaal zijn ingesteld dan gelden ze voor alle programma's.

Men kunt een screenshot maken op elk moment, door het intoetsen van de ingestelde sneltoets.

Zie deze link voor meer informatie.

Bedankt voor de feedback :top:

aangepast door iEscape
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.074
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door ricje20
      Heya!
      Ik heb een probleem waarvan ik zeker weet dat ik het niet de enige kan zijn die het heeft ... maar ik kan het niet echt ergens online vinden ... dus hier gaan we!
      Ik heb een televisie en een monitor als schermen voor mijn pc.Mijn opstelling is als volgt:

Zoals elk normaal oog kan zien, is mijn linkerscherm (televisie) behoorlijk groter dan mijn rechterscherm.

Maar hier komt het probleem ... Mijn resolutie is het niet eens met mijn stelling dat het linkerscherm groter is ...

It says my right screen is..
      As you can also see in the display settings

Dus als ik mijn muis van links naar rechts beweeg, is het een beetje lastig ..
      Wat ik zou willen is dat ik mijn muis alleen kan bewegen als deze zich op dezelfde hoogte bevindt als het kleine scherm, dus ik wil uitzoomen / het linkerscherm vergroten in de weergave-instellingen (of het rechterscherm kleiner maken .. wat dan ook is mogelijk), dus ik kan het beter instellen.
      Natuurlijk zonder de resoluties te veranderen.
      Is er een manier om dit te doen?
      Bij voorbaat dank!

(titel ook maar even in het Nederlands gezet)
    • Door RonW
      Ik heb onlangs een macbook pro aangeschaft ter vervanging van mijn windows laptop. Deze laptop werkte altijd in een netwerk met mijn windows 7 PC.  Nu ziet het netwerk mijn macbook wel maar als ik deze aanklik vraagt windows beveiliging om een gebruikersnaam en wachtwoord. Voor zover ik weet heb ik dit nooit ingesteld. het macbook ziet de windows PC ook maar krijgt geen verbinding. Wie o wie herkent dit probleem en kan mij hier mee helpen. 

• Door Robbe8
      Mijn apple macbook heeft in het midden van het scherm een dikke streep van verschillende kleuren. Weet iemand of je dit kan repareren of er een goeie oplossing is?

• Gast jpvsarne
      Door Gast jpvsarne
      ik krijg tegenwoordig blue screens op deze laptop
      file:///C:/Program%20Files%20(x86)/NirSoft/BlueScreenView/report.html
    • Door ninobolink
      Hallo,
      Ik weer,
      Ik heb ook errors bij andere games die wel gekocht zijn.
      (Assassins creed, ook google Chrome downloads etc)
      Ik heb de screens al eens in een andere gezet.
      Groeten, Nino
  • Nieuwe aanmaken...