Ga naar inhoud

Photoshop Tutorial Pakket 01 ( NOT READY !! )


Aanbevolen berichten

ik ben dus begonnen met een " Photoshop Tutorial Pakket 01 " ...

CODE NAAM: PTPPCH

ieder pakket zal uit 3 tutorials bestaan ( waar ik nu mee bezig ben )

geregeld zal ik een pakket maken en posten :)

Pakket 01 ben ik nog bezig met maken :) dus even gedult hiervoor :)

Mensen die eraan willen helpen = ALTIJD WELKOM !! ( mail dan naar : cj.joene (at) gmail . com

Grtzz Joene :)

------------------------------------------------------------------------------------

Nummer 1 by JOENE

------------------------------------------------------------------------------------

LES%201.png

------------------------------------------------------------------------------------

Nummer 1 by JOENE

------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------

Nummer 2 by AAPRAMON

------------------------------------------------------------------------------------

sigtutpart1wk3.jpg

sigtutpart2bg3.jpg

------------------------------------------------------------------------------------

Nummer 2 by AAPRAMON

------------------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wel de codenaam van windows vista was longhorn (voor de gene die het nog wisten).

en codenaam moet niet altijd iets met het pakket te maken (vb.LONGHORN=VISTA,OLYMPUS=phpbb3)

maar moest elke tut zijn codenaam iets te maken hebben met de inhoud dan kan de search functie veel beter (en nuttigger) gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn toevoeging:D

Halo signature Tutorial

Een volledige signature tutorial in photoshop.

Dit heb je nodig:

[url]http://rapidshare.com/files/29498332/Halosigpack.rar.html[/url]

(Hier zitten brushes en renders in)

sigtutpart1wk3.jpg

sigtutpart2bg3.jpg

Ik hoop dat jullie hem mooi/goed vinden. En ik zal het leuk vinden als je je resultaat posten!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.