Ga naar inhoud

Samsung Galaxy S2 met Androïd 4.1.2


gisbos

Aanbevolen berichten

Sedert enige tijd krijg ik op mijn smartphone permanent de boodschap dat het geheugen bijna vol is en de batterij (ik heb al een nieuwe aangeschaft) loopt enorm snel leeg. Maar in realiteit is het geheugen verre van vol...

Wat zou ik gaarne een tip ontvangen om dit euvel weg te werken.....

MVG - Gisbos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het batterijverbruik hangt natuurlijk af van hoe veel je de smartphone gebruikt en of je wifi, bluetooth,.. laat op staan.

Zelf heb ik onderstaande ( tip gevonden op internet) al regelmatig uitgevoerd ( soms herhalen indien niet direct een gewenst resultaat) om de batterij langer te kunnen gebruiken ( een dag of 4).

Laad de GSM ( zonder af te sluiten) gedurende 8 uur op.

Dan koppel je de kabel af (eerst aan de GSM).

Schakel de GSM uit en zet dan terug aan.

Laad de GSM dan 1 uur op.

Koppel dan weer de kabel af.

Zet de GSM uit.

Laad nu de uitgeschakelde GSM weer 1 uur op.

Wat het geheugen betreft, gebruik je enkel het ingebouwde geheugen of ook een eventueel geheugenkaartje? Neem onderstaande links eens door.

Problemen na update JB, melding intern geheugen vol | Samsung Galaxy S II | Androidworld

Hoe kan het dat mijn geheugen steeds vol is van mijn Samsung Galaxy Ace? - Goeie Vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt met de dag erger... Mijn Galaxy S2 geeft voortdurend de melding dat 'het geheugen vol' is. En dit alhoewel er nog ruim plaats zou moeten zijn... Dit allemaal sedert de upgrade naar Androïd 4.1.2...

Ik kreeg de tip het toestel te resetten naar de fabrieksmodus... Maar een ander lid stelt vast dat na het maand toch hetzelfde euvel terugkomt.

Ik heb het probleem ook aan Samsung gemeld. Maar een antwoord blijft uit...

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gekend en een definitieve oplossing heeft bekomen?

Is er geen enkele manier om een 'oudere' versie van Androïd te kunnen herinstalleren?

Dank voor elke nuttige tip...

Gisbos

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.