Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
roland

jv16 power tools

Aanbevolen berichten

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.299
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      taco
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door Tom Konings
        Hallo iedereen ^^

Ik heb hulp nodig met mijn pc ; die crasht heel erg vaak. Hij valt dan simpelweg uit zonder melding, bluescreen of restart.
        Het gebeurt het vaakste bij het laden van dingen, zoals het opstarten van een spel, maar ook bij het spelen van een zwaarder spel als subnautica. Ik denk dat het iets te maken zou kunnen hebben met het oververhit raken van de processor ofzo alleen heb ik daar nog geen bewijs voor kunnen vinden. Als het erg warm is en ik start hem meteen weer op na een crash lukt dat niet en crasht hij opnieuw voor dat hij bij de desktop kan komen. 

Hier nog wat specs :
        Grafisch : AMD Radeon R9 200
        Processor : AMD FX- 4100 Quad core processor, 3,6GHz
        8 Gb Ram
        x64 besuringssysteem en processor
        Moederbord : asus hybrid cfx

Alles behalve de videokaart is wel al zes jaar oud...zal er zeker iets mee te maken hebben. 
        Hier twee screens van de betrouwbaarheidsgeschiedenis en het Event log van windows.

Alvast bedankt!

Tom

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.