Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
w252522

Kan geen e mails verzenden met fotos

Aanbevolen berichten

Dag w252522,

Graag wat meer info.

Welke software gebruik je om e-mails te versturen?

Op welke manier probeer je e-mails met een foto te versturen?

Krijg je een foutmelding of.....?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zelf stuur ik regelmatig foto's in de email berichten.

Daarvoor heb ik PICASA (een gratis programma gedownload).

U start het programma en gaat naar importeren. Daar kiest U importeren, aanvankelijk staat er Multicard. U klikt op het neerwaartse pijltje tot U MAP tegenkomt. Deze kiest u en de foto's die op uw PC staanj worden vertoond. U maakt een keuze, onderaan geeft U een naam in en verder naar rechts kunt U dan klikken om de foto's in PICASA te vertonen. In de bibliotheek, kiest U dan een of meerdere foto's om te versturen, gaat onderaan klikken op emaiL Eenzelfde brief zoals bij het versturen van een gewone email gaat open. Daarin wordt aangegeven dat er een x-aantal foto's worden verstuurd. U kunt dan alle tekst invoeren zoals bij de normale mail en ge klikt op verzenden en de kous is af.

P.S. Het formaat van de te versturen foto kunt U aanpassen, doch dat gebeurt onder extra's in de menuregel.

Het versturen van foto's met PICASA gaat wel 10 maal sneller dan met de reguliere email. Succes trebla 4346

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.067
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bamboebeertje
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door vaes
        Hoe kan ik foto's overbrengen van mijn PC of van een USB-stick naar een IPHONE (apple - whatsapp)  ?

Met dank

Vaes
      • Door Mike9090
        Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 
      • Door Mike9090
        Ik had al eerder dit probleem en toen had ik ook een post gemaakt en toen moest ik naar apparaatbeheer en dan mijn geluidsapparaten verwijderen. Dan als ik mijn laptop opnieuw opstartte had ik weer geluid omdat hij die apparaten opnieuw installeerde. Ik heb dit nu al 10 keer gedaan maar het werkt niet meer. In mijn volume mixer staat alles op honderd en niks is gemute. Het groene balkje voor het geluid komt ook helemaal omhoog maar ik hoor niks. 
      • Door Mike9090
        Ik deed een paar weken niks met mijn microfoon en nu wou ik bellen met een paar vrienden op discord en nu is mijn microfoon input niet meer van mijn microfoon maar mijn desktop geluid (youtube videos, notificaties, elke andere site of vorm van geluid). Ik heb geprobeerd om in apparaatbeheer te gaan en mijn microfoonprogramma's te verwijderen en weer te downloaden, net zoals als mijn geluid het niet doet. Dat werkte niks. Verder heb ik andere dingen opgezocht maar die werkten niet.

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.