Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Gast fcbbrugge

nieuwe gordel

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •   
    Gast fcbbrugge

Ze zen met vier nu.....:damnmate:

post-46026-1417705729,8408_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.790
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Toby Legrand
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door GeertMFL
        a de laatste automatische update van Windows zijn de miniaturen in mijn foto mappen vervangen door miniaturen, dit is niet te veranderen door de eigenschappen (rechtsklikken op de map) te veranderen van 'diverse bestanden' in 'afbeeldingen'. De map weergave blijft gedefinieerd als 'diverse bestanden'. Er zou een mogelijkheid zijn om via Configuratiescherm > Verkenner dit probleem onder map weergave te verhelpen, maar het configuratiescherm heb ik tot dusver nog niet  kunnen vinden. Heeft iemand een tip? 
      • Door ladydee
        Ik wil graag mijn Rem bestanden kunnen openen, weet iemand een  online oplossing, of het bestand via computer te bewerken?
        Fotos staan op mijn computer. 

• Door ronato10
        Help! 

Mijn opa heeft een probleem. Hij is op reis geweest en heeft foto's genomen, op het einde van de reis waren zijn foto's plots van zijn geheugenkaartje, een XD Olympus geheugenkaartje. 
        Nu heb ik al enkele "data recovery" programma's geprobeerd maar die kunnen de verloren foto's niet terughalen, terwijl ze beweren het wel te kunnen. 

Kan het echt? En zo ja, hoe dan? Indien het echt niet kan, dan laten we het zijn maar zolang er hoop is, ...

Dank u!
      • Door stevenboom
        Beste forumvrienden , 

Ik heb een vraagje , ik heb al elke keer geholpen geweest hier op dit forum , ook heel lang geleden met ander account. 
        ieder probleem heb ik telkens kunnen oplossen , meestal met hulp van dit forum, waarvoor héél veel dank !!!

Nu een nieuw probleem(pje) ....   Ik heb dus een nieuwe Darde Schijf gestoken totaal 3 schijven nu 2000GB , 320GB en nu een nieuwe van 1000GB  bijgestoken ,  die van 2000GB is stervende dus wil ik 
        1)  mijn nieuwe van 1000GB opsplitsen in 2Partities van 500GB 
        2)  Op 1deel wil ik Windows 8.1 installeren  die ik heb liggen  nu heb ik mijn 8.1 op mijn oude schijf daar heb ik de upgrade naar win 10 gedaan. 
        Hier is de vraag als ik mijn Nieuwe Schijf wil activeren kan ik kiezen tussen MBR Master Boor Record   of   GPT GUID Partitielabel  ik koos MBR is dat OK ? 
        3)  Nu wil ik Windows 8.1 installeren op die nieuwe schijf maar om dan op te starten van die nieuwe schijf met 8.1 en niet de oude met win 10 .... wat doe ik dan precies ? 
        Moet ik dan in BIOS instellen om te booten vanaf die nieuwe schijf  ?  klopt dit ??  ben ik mis ?  of is er meer  ?  

groetjes en alvast bedankt hoor !
      • Door rudi d.
        Via dropbox upload ik mijn foto's van mijn smarthphone naar mijn laptop.
        In de galerij van de phone staan de foto's correct, maar op de laptop komen de foto's sinds kort allemaal onderste boven.
        Iemand een idee wat de oorzaak van dat draaien is?
        Enige dat ik gedaan heb rond die periode was het plaatsen van een extra sd kaart om wat meer geheugen te hebben.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...