Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
r50rene

E Mail bericht

Aanbevolen berichten

Als ik een e mail bericht naar mijn broer verstuur, dan ontvangt hij deze mail niet een maal maar meerder malen b.v.om e 5 min.

ik verstuur de e mails met Microsoft Outlook 2010.

ik heb Via AGV internet Security 2014 een scan uit gevoerd (geen fouten)

René

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Het probleem treed alleen op bij een mail van mij.

bestandsgrootte 6mb

bestandstype pps

het is met een bijlage

René

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Het probleem heeft te maken met de bestandsgrootte, je anitvirussoftware heeft namelijk wat tijd nodig om de mail te scannen, je zou in je antivirussoftware/ Firewall de instelling " tegen time- outs inschakelen" moeten aanvinken.

Is het probleem dan verholpen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

ik heb in de instellingen van AVG 2014 naar deze verwijzing gezocht maar geen aanwijzing gevonden

René

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

ik vermoed dat er een instelling in het mailprogramma zorg voor draagt dat het grote bestand in afzonderlijk verzonden stukjes wordt geknipt.

heb hier even geen outlook, dus zelf ff zoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

ik heb in de instellingen van AVG 2014 naar deze verwijzing gezocht maar geen aanwijzing gevonden

René

Heb je als test even je antivirus/ Firewall uitgeschakeld en geprobeerd om de mail te versturen?

Zet erna wel je beveiliging terug op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...