Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op een laptop is er geen installatie nodig.

De aanwezige Apps zijn ook niet voor gebruik op je laptop maar voor toestellen die android aan boord hebben.

Je gaat gewoon naar Google play, rechts boven zie je dan de knop inloggen waarmee je via je Gmail account het inloggen voltooid.

Eenmaal ingelogd kan je bijvoorbeeld zien welke Apps je al geïnstalleerd hebt op bijvoorbeeld Smartphone.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.073
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door djdanvan
      Aan de experten en gebruikers van het e-mail programma van Google (G-mail)

Ik gebruik een G-mail adres bij een (ouderen?) vereniging waar ik verschillende info, gegevens, formulieren rond stuur naar de leden toe.
      Als de leden iets moeten antwoorden of een e-mail versturen gebruiken ze natuurlijk liefst de gemakkelijkste weg en dat is op de knop "beantwoorden" invullen en verzenden.
      Dat is wel niet de bedoeling, want zo krijg ik honderden nuttige en veel onbruikbare e-mails in mijn Postvak in binnen.
      Graag zou ik de functie Beantwoorden of doorsturen in het G-mail account kunnen uitschakelen of blokkeren.
      Kan dit en hoe?
      Dank u
      Groeten djdanvan
    • Door pol55
      Laptop w10 : Van alle mogelijke meldingen krijg ik een bericht in het meldingsvenster rechts onder op het bureelblad, behalve van mails van gmail. Heb alles reeds geprobeerd....geen resultaat. Op mijn smartphone en tablet is dit ok. hoe zou dit komen. Wat zie ik over het hoofd .Zie bijlage's

• Door Piet2398
      Hallo
      Ik heb sinds kort een probleem met google chrome. Elke keer wanneer ik google chrome afsluit en ik deze opnieuw opstart opent deze mijn laatst gesloten pagina's. Wanneer ik echter bij instelling kijk, staat er bij:  "Bij opstarten" de optie "De pagina 'nieuw tabblad' openen" geselecteerd dus daarom vraag ik mij af waarom chrome toch mijn laatst gesloten pagina's opent.
      Alvast bedankt!
  • Nieuwe aanmaken...